"...Nejvyšší účet za mobilní telefon řešil server Tarifomat s živnostníkem z Kolína. Jeho platba za tuzemské volání činila přesně 11 462 korun za měsíc.......Podnikatel si neuvědomil, že bude se svými klienty mluvit zhruba hodinu denně, a to při ceně pěti korun za minutu (po provolání volných minut)..."
LOL. V době neomezených "flat" tarifů za cenu okolo 500 Kč měsíčně. Dobrej exot :-)
že nikdo si nedokáže předem spočítat kolik zaplatí v určité sazbě. Cenová politika je záměrně nepřehledná.
Po příchodu virtuálních operátorů jsem si propočetl (tabulka v excelu mi bohatě stačila) co je pro mne vhodné a vyhrál odorik.cz. Za volání z "pevné" linky (VOIP), mého i manželčina mobilu platím dohromady cca 300 Kč měsíčně. Předtím u vodafonu to činilo téměř trojnásobek jen za mobilní telefon. Samozřejmě mi výrazně šetří kapsu volání z mobilní aplikace VOIP v dosahu jakékoliv přístupné wifi, kdy minuta hovoru stojí 60 haléřů, navíc odorik účtuje hovory od počátku po vteřinách.
nejrůznější vysokoškolsky študované havěti - kauče, asistenty, poradce, psychology a jiné, později advokáty, exekutory, soudce, obhájce, znalce .... atd. ...atd...pro tyto nastávají zlaté časy dobývání jejich chleba vezdejšího.
Chudák Monty je z toho zmatený jak Goro před Tokiem.
v dost velkém počtu takříkajíc "za vodou" a je jim putna, jestli měsíčně utratí o pár stovek víc nebo míň. Ale jsou jistě i opačné případy. A nabídky na "levnější" plyn nebo elektřinu jsou většinou podfuky.
Njn. když ona tady nastala taková zajímavá situace..chudí lidé by rádi šetřili .., ale zpravidla nemohou neboť na to nemají..a ti co na to mají..tedy bohatí - zas na druhou starnu ani moc šetřit nepotřebují.. a včíl mudrujme.. :-)