Vyplývá to z údajů projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Mediaresearch. Meziročně se internetová display reklama v prvním prázdninovém měsíci naopak mírně zvýšila, a to o 2,3 procenta.
Největší zadavatel Internet Mall v červenci využil reklamní prostor v hodnotě 33,9 milionu korun, o zhruba tři miliony víc než v červnu. Druhá skončila společnost CZC.cz s 13,9 milionu korun a třetí Student Agency s inzercí v hodnotě 13,2 milionu korun.
FTV Prima před provozovatelem Novy
Největší inzertní prostor obstaral Seznam.cz s inzertním výkonem 134,5 milionu, v červnu to bylo 216,5 milionu korun. Následovala Mafra s 80,5 milionu před Economií, jež umístila reklamu za ceníkových 42,7 milionu korun.
Ve videoreklamě nejvíce inzerce zprostředkovala FTV Prima, a to za 15,8 milionu korun. S mírným odstupem skončil provozovatel Novy, společnost CET 21, se 12,8 milionu korun. Třetí místo v červenci stejně jako v předchozím měsíci patřilo Seznam.cz s reklamou v hodnotě 5,3 milionu korun.