to jen nevalná úroveň novinářů snižuje jejich atraktivitu pro čtenáře. Novináři se zapouzdřili v pozici osvícených kteří nevybíravě vnucují čtenářům místo informací dogmatické vlastní názory, nebo koupené manipulace, sloužící k ovlivňování veřejnosti zaplaceným směrem. Zkreslování, zamlčování, mlžení, fabulace, snaha ohromit, lži, polopravdy, poslušnost a poplatnost pánům. Novináři se sami sesadili z trůnu vyjímečnosti a nikdo jim nevěří. V době internetu navíc zvídavému člověku nedělá potíž si tvrzení novináře ověřit ze všech stran. Ještě tak generace nad 50 si kupuje noviny, ženy bulvár a jednoduché časopisy plné receptů, křížovek a módních blafů. Tam se ubírá koncept novin, do bulváru, fantazií, sexu, pomluv, senzací, prostě papír k rychlému přehlédnutí a pobavení.
To je dnes asi nejoblíbenější sousloví.