Marketing bolševismu jen vystřídán
kšefty jinými. Dodnes se neučí mediální "komunikace" (manipulace, hypnotizace, korupce). Zatímco k rozhlasu se ještě lidé sešli, televize je vrhla do izolace, drát peří se při ní už nedalo. Život se zastavil a kromě proměnlivých hvězdiček zbyly zombie při vší úctě ke stáří věru odpudivé. Rozhodují o politicích, prezidentech, podle toho ta scéna veřejného života vypadá. Detonována rodina, manželka už není jediná a tak ideální, jiné jsou hezčí, zejména když je nalíčí. Manžel už není chytrý, šikovný, věrný, kam se hrabe na umělce! Pro dítka rodič je jen bambula, tak i rodičovství končí, stačí chovat pejsky. Pohodlný zážitek blokuje náročnější a riskantnější sociální život, otevírá dveře zážitkům ještě lepším - drogám. Proč se opíjet programem? Lze se ožrat naplno, na Hradě to také tak dělají. Ovšem nelze televizi vyřadit ani v islámu, ale lze ji limitovat zevnitř (sebeironií) i zvenku. Veřejnoprávnost je podvod, asi nutný, ale má být zjevný. Tu je poctivější komerční sektor, na nic si nehraje, a ač pokleslý zoufale, ta upřímnost se mu vyplácí.