V Sobotkové vládě jsou tři ženy ministryně a všechny tři jsou přesvědčené feministky, tak nevím jestli jiné ženy u socialistů a hnutí ANO nemají.
Ještě ani není jmenovaná a už se projevila jako pitomec. Jak je zmíneno níže, udělejme 20 druhů maturit, ať se dostane na všechny.
Můj návrh by byl - jedna maturita, těžká a náročná. Ale klidně s uvedením počtu procent či bodů. Udělal jsi na 50% - ano, udělal, ale na úrovni učňáku. Máš 100% - výborný gymnazista. Ale i toto je úlitba. Měla by být pouze jedna, náročná, aby měla svouji cenu a byl to důkaz dobrého vzdělání.
Ja bych udelal maturity i pro uplne imbecily, at se na kazdeho dostane. A univerzity taky, at si politici za tituly nemusi draze platit.
Už jste slyšel o titulu licenciát (Lic.)? Na Pradubicku nesmírně populární mezi úřednictvem a policisty.
Proč jen dvoustupňová maturita ? Je přece snadné vytvořit několik skupin, přesně podle potřeb určitých skupin obyvatelstva. Té první bude stačit na maturitu, tedy zkoušku dospělosti I. stupeň, tedy pět ročníků ZŠ a myslím, že nikoho nepřekvapí vysoké % frekventantů snědší pleti, těm pak bude rezervována vysoká škola typu kulturní antropologie, sociologie mnohoženství, případně dějiny islámu...
Atd, atd, atd.
P.S. Opravdu jsme jako národ tak zblbli, že tohle vyhrálo volby ?
To by to dopadlo, kdyby voliči socanů uměli počítat! Oni by snad navíc ještě začali přemýšlet! Ta hrůza!!! Sem s imigranty, když se na vlastní příznivce nedá do budoucnosti spoléhat...
To se nesmi stat, kdo by pak socany volil, kdyby kazdy umel pocitat?
Je třeba se vrátit k osnovám, aspoň u základních předmětů. Filip a Buzková řádné školství zničili. Udělali s něho holubník.
Maturita z matematiky by měla být zavedena ihned a ne v roce 2019. Pokud je to taková tragédie, tak se mohou snížit nároky a pak zvyšovat rok od roku. Nepodporovat pokračující úpadek našeho školství a úrovně absolventů.
Úroveň vysokoškolských profesorů pak dostatečně ilustroval ten nezdvořák s nedostatkem argumentů v debatě paní Jílkové.
Paní ministryně se nehlásí k nutné úpravě pravidel fungování škol. Její "ministrování" bude další ztrátou času před přijetím nutných reforem. Školy s mizernou úrovní zavřít. Stát by měl podporovat ty obory, které potřebujeme a třeba zpoplatnit obory, kde absolventi neseženou zaměstnání.
Proto, že se jedna generace stala obětí experimentů ve školství a neumí matiku, nebude se zvyšovat úroveň výuky tohoto předmětu ale snížíme náročnost. Proč by ne. Vždyď v zájmu státu je aby občané neuměli počítat. Pak by si totiž mohli spočítat mnohé sami a méně by věřili "úsudkům" médií. Byli by méně formovatelní. Proto jim dávejme čím dále tím nižší laťku. Nižší vzdělání a jednotný certifikát. "Máš maturitu? A jakou? Velkou? Malou?" Proč tedy maturitu nezrušit? K čemu to je, když už její absolvování nebude mít univerzální význam?
Proboha proč? Přímačky na vysoké jsou také všechny stejné, a je jedno jestli je dělá gymnazista či študák odborných škol. Matematiku potřebují všichni stejnou a to spíše na úrovni gymlu než ekonomky.