Neděle 5. května 2024, svátek má Klaudie
130 let

Lidovky.cz

Ceny za mediální kreativitu

Česko

PRAHA V oblasti mediálního plánování je reklamním zadavatelem s největší invencí v Česku firma Vodafone. Tak alespoň rozhodla odborná porota soutěže Flema 2007, která této firmě udělila cenu pro inovativního klienta. Mezi mediálními agenturami byla nejvýše oceněna agentura OMD, jež získala jak cenu pro inovativní agenturu, tak hlavní ocenění Grand Prix. Soutěž uspořádala společnost Flemedia. OMD získala Grand Prix za kampaň Wrigley „Orbit po každém jídle“, která propagovala tuto značku celou řadou netradičních aktivit - například na obalech potravin, po nichž si máte dát Orbit, na regálech v obchodech a u receptů v časopisech. V kategorii nejlepší využití tisku zabodovala kampaň, již si vytvořila sama banka ČSOB - šlo o sponzorované vydání Hospodářských novin. Mezi tzv. malými kampaněmi vyhrála zaváděcí reklama piva Pardál Budějovického Budvaru od agentury PHD. Další ceny si odnesly mediální agentury MindShare a Mediaedge:cia.