PRAHA Česká televize vyhlásí v nejbližší době tendr na prodej svého reklamního času, uvedl deník E15. Prodej momentálně zajišťuje společnost Media Master (dříve Arbomedia), která se tendru také zúčastní. Jde o rozpočet ve výši 755 milionů Kč ročně. Současná legislativa umožňuje, aby reklama tvořila tři čtvrtě procenta vysílacího času ČT1 a půl procenta vysílání ostatních programů České televize. Dosavadní pětiletá smlouva s Media Master vyprší na konci letošního roku. Prodej reklamy v České televizi má podle současné legislativy skončit v době, kdy bude ukončen přechod na digitální vysílání, tedy během roku 2012. Stále se však diskutuje o případné možnosti jeho zachování.
ČT začne hledat prodejce reklamy
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
Rusko ničí zbraně Západu. Účinnost ukrajinské techniky prudce klesá, střely za miliony selhávají
Nová finta v podvodných SMS: odhlaste si zpoplatněnou službu. Můžete přijít o peníze i citlivé údaje
„Stínová flotila“ má problém. Až 1000 starých lodí financovalo Rusku válku a Západ teď našel cestu, jak je zastavit
Do popelnice k plastu patří i plechovky či kartony. V čem při třídění lidé nejčastěji chybují?
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!