Nebylo by rozumnější počkat, až se náledí "odstraní" samo? Myslím, že by to tak dlouho netrvalo. Stačilo by místa se zmrazky řádně vyznačit a dočasně vyřadit z provozu.
S tím upadlým uchem pří šplíchnutí kapalného dusíku bych to tak tragicky neviděl. Horší by asi bylo nasáknutí šatů tekutým dusíkem, pokud by postižený neprovedl bleskurychlý striptýz.
Ostatní motoristé pak měli jedinečnou šanci vymrazit si své (eventuelní) bradavice. Nestává se příliš často, aby měli přímo na dálnici k dispozici tekutý dusík.
Je to fakt neúnosné. Mělo by se s tím začít něco dělat. Něco by se mělo vrátit na železnici. Buď přeprava lidí anebo přeprava zboží. Když se to smixuje tak budou zabíjeni lidé kteří jedou např. na chatu na smrt utahanými řidiči kteří vezou např. balenou vodu do supermarketu. Ta přeprava kamionem je pro výrobce o něco málo pohodlnější. To je ale příliš málo na ta rizika která jsou s tím spojená. Paradoxní ke všemu je to, že způsobené škody kamionů financujeme my všichni z povinného ručení.
Protože nehoří. Jde o mlhu z extrémního zchlazení. Odbublá to samo. Komu šplíchne na ucho, bude bezouška.
Bylo by to hezké přání,bohužel,když není politická vůle vrátit přepravu na železnici, bude nehod čím dál víc.A bude hůř, neboť se třeba v Německu chystá povolení pro provoz kamionů se zvýšenou přepravní hmotností na 60 (!) tun a délkou 25 metrů.