Úterý 28. května 2024, svátek má Vilém
  • Premium

    Získejte všechny články mimořádně
    jen za 49 Kč/3 měsíce

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

Do hospod se chystá stovka recenzentů

Česko

KAMPAŇ

PRAHA Současná invaze televizních pořadů a tištěných publicistických materiálů zaměřených na hodnocení restaurací a jejich kuchyně ovlivnila možná poslední komunikační koncept prémiové pivní značky Stella Artois. Ta vyslala do ulic skupina 100 nezávislých „perfekcionistů“, kteří budou hodnotit restaurace po celé zemi bez ohledu na segment nebo značku piva. Své pochvaly či tipy na zlepšení budou vkládat na internetové stránky www.perfekcioniste. cz. Jednotlivé tipy budou doručeny vedení podniků. Pozitivní recenze se mají postupně objevovat na webu a v médiích, tipy na zlepšení by měly podle organizátorů celé akce zůstat nezveřejněny a obdrží je pouze vedení podniků. Projekt s názvem Perfect Gastronomy Program zajišťuje pro Pivovary Staropramen poradenská agentura Outbreak. Měl by pomoci spojit značku Stella Artois s dlouhodobou aktivitou, která přispěje ke zlepšení úrovně restaurací na území Česka.

Autor:

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!