PRAHA Současná invaze televizních pořadů a tištěných publicistických materiálů zaměřených na hodnocení restaurací a jejich kuchyně ovlivnila možná poslední komunikační koncept prémiové pivní značky Stella Artois. Ta vyslala do ulic skupina 100 nezávislých „perfekcionistů“, kteří budou hodnotit restaurace po celé zemi bez ohledu na segment nebo značku piva. Své pochvaly či tipy na zlepšení budou vkládat na internetové stránky www.perfekcioniste. cz. Jednotlivé tipy budou doručeny vedení podniků. Pozitivní recenze se mají postupně objevovat na webu a v médiích, tipy na zlepšení by měly podle organizátorů celé akce zůstat nezveřejněny a obdrží je pouze vedení podniků. Projekt s názvem Perfect Gastronomy Program zajišťuje pro Pivovary Staropramen poradenská agentura Outbreak. Měl by pomoci spojit značku Stella Artois s dlouhodobou aktivitou, která přispěje ke zlepšení úrovně restaurací na území Česka.
Do hospod se chystá stovka recenzentů
KAMPAŇ
Řidiči omylem čerpají speciální benzin za 95 korun. Luxusní palivo přitom zlepšuje výkon jen některým vozům
Dávka na bydlení dál trhá rekordy. Na příspěvek teď dosáhne více rodin, vyřízení žádosti je i rychlejší
Kým se inspiroval příběh s Jiřinou Bohdalovou v hlavní roli? Historik má s dramatem Svatá zásadní problém
Rusko oprášilo kvůli válce na Ukrajině „trať do ztracena“. Do Asie po ní míří stovky milionů tun uhlí
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!