Fyzika může být předmětem vydírání.
Učitel fyziky jedné malé obce se oženil a hodlal se přestěhovat do Prahy k manželce. Žádal proto o přeložení, ale bezvýsledně.
Posléze se rohodl, dát nadřízenému úřadu ultimátum. "Nebude-li moje přeložení vyřízeno do 1. května t.r., cítím se donucen, zamlčet žákům Ohmův zákon!"
Důležité bude, že se děti budou orientovat v genderové problematice, pochopí základy islámu a přijmou multikulturní pravidla. Víc není k životu nutné....
Na co fyzika, přátelé. V montovnách stačí naučit se pár pohybů, a proč ty pohyby fungují, nikdo nepotřebuje vědět.
Hlavně když bude dost nalejváren od neziskovek a naučí se od Pirátů sharovat.
"Na ministerstvu sice děláme kraviny, ale makáme a to je to hlavní, že ANO?"
Na druhou stranu, proč ten povyk, když je to dobrovolné? Ať si to školy dělají jako doposud. Dle ministerstva je ke změně nikdo nenutí. Nebo...?
Osnovy neexistují. Osnovy neexistují. Osnovy neexistují. Kolikrát je třeba to říkat? Existují Rámcové Vzdělávací Programy, které pravda říkají, co má dítě po daném stupni vzdělání umět, ale na které mnozí učitelé zvysoka. Pouze školy jsou nuceny je zohlednit při přípravě ŠVP.
Pokud je učitel potřebuje k vysvětlení látky RVP, klidně je učit může, prostě by je neměl zkoušet.
Jiná věc je, že si moc nechápu, jak si autoři RVP představují, že se to, co v RVP Fyzika zůstalo, bude učit. A tedy kde si myslí, že se ušetří ty hodiny.
Newtonovy zákony nechť vezmebčert. Důležité je, aby z osnov nevypadlo
ohlupování dětí různými ismy, jako například genderismem, globalismem a podobně.
Mám dítě v kvartě, tedy technicky v 9. třídě. A nevšimnul jsem si, že by ho někdo ohlupoval nějakými izmy. Takže se nebojte, genderizmus ani globalizmus, ať už je to cokoli, je ve škole neučí.