Právě tak by rád nalákal návštěvníky Prague Food Festival, gastronomická přehlídka, jejíž druhý ročník se koná od 20. do 22. června v Praze na Žofíně.
Tiskové inzeráty s motivy různých zvířat řadících se mezi kulinářské speciality – krůta, vůl a ovce – vyšly v časopisech Playboy a Víno Revue opatřené speciální vůní, která se aktivuje poté, co přes inzerát přejedete rukou. Podle agentury Mather Communications, která tuto inzerci vyrobila, prý ucítíte vůni připomínající koření vhodné k danému druhu masa.
Nejde přitom o první inzerci parodující reklamy exkluzivních produktů a využívající vůně k propagaci něčeho jiného než kosmetiky. Loni zaujala porotce několika reklamních festivalů apelativní kampaň proti telefonování za jízdy od agentury Saatchi& Saatchi. Inzeráty připravené pro ÚAMK a T-Mobile propagovaly zdánlivě parfém a ukazovaly na módně vyhlížejících fotografiích mladé atraktivní ženy a muže s telefonem u ucha. Ze stránek, na nichž byly otištěny, se však řinul zápach spálené gumy. Kampaň měla slogan: „Nechcete-li to cítit znovu, netelefonujte za volantem.“