PRAHA Arbitrážní komise Rady pro reklamu neshledala reklamní kampaň obchodního řetězce Tesco z počátku letošního roku neetickou (viz LN 18. února 2009, pozn. red.). Serveru Euro.cz to potvrdil výkonný ředitel rady Ladislav Šťastný. O vydání stanoviska radu požádalo Sdružení obrany spotřebitelů (SOS), které se domnívalo, že obchodní řetězec nemorálně zneužil sousloví finanční krize pro zvýšení svých ekonomických zisků. Rada pro reklamu je profesní nestátní neziskovou organizací, která nemůže udělovat sankce. Rada vydává pouze rozhodnutí, která mají formu doporučení.
Kampaň Teska je etická, řekla rada
SAMOREGULACE
Nová finta v podvodných SMS: odhlaste si zpoplatněnou službu. Můžete přijít o peníze i citlivé údaje
„Stínová flotila“ má problém. Až 1000 starých lodí financovalo Rusku válku a Západ teď našel cestu, jak je zastavit
Superdávku drtí Nejvyšší soud i ČNB, kritizují majetkový test: „Jde o prolomení bankovního tajemství“
Prodej bytu 3+kk, 60 m2, Příbram, ul. Nad Štolou
Nad Štolou, Příbram - Příbram V-Zdaboř
2 700 000 Kč