Je p. V.Moravec zaměstnancem ČT?
Rozsah jeho reklamních šotů (stejně tak některých dalších moderátorů) je větší než třeba reklama pro ČEZ, a tak by nebylo od věci, kdyby bylo sděleno, kolik tito lidé platí ČT za reklamní čas.
Pokud nic, pak management ČT neefektivně hospodaří s reklamním časem, který se počítá na sekundy! Mimochodem reklamní činnost je svěřena firmě Media Master, s. r. o. (http://rejstrik-firem.kurzy.cz/rejstrik-firem/DO-17046009-arbomedia-net-praha-spol/" target="_blank" rel="nofollow">http://rejstrik-firem.kurzy.cz/rejstrik-firem/DO-17046009-arbomedia-net-praha-spol/).
si mají dávat přes dršťku a votom ta demokracie je!
má samozřejmě úplnou pravdu. Jenže, jak by se jinak ti naši slavní politici mohli zviditelnit, když ne PRAVIDELNĚ v televizi? Tedy zrůdné je to opravdu šíleně... Ale to oni nikdy nepochopí...
Tentokrát ano. Politici se dočista zbláznili. Důstojnost má snad už jen kníže Schwarzenberg.
Problémem však může být to, žy podrazy resp. rány pod pás začal po roce 1989 právě dnešní president::
- obří billboard na Letné - na místě Stalinovy sochy,
- pak mobilisace proti levému nebezpečí a následně obrat o 180 stupnů v podobě oposmlouvy,
- zvolení za podpory komunistů, ...
Někteří mu vyčítají odmítnutí vyznamenání Mašínům - ale v tom bych s ním asi spíše souhlasil. A vyčetl bych mu i způsob nastartování kuponové privatizace - Kéž bychom měli více takových Kožených! A co způsob financování stran - konkrétně ODS - vzpomeneš si, kdo to byl třeba Pepa z Honkongu? A jeho podiv nad otázkou, jak rozeznat spinavé peníze od čistých. A těch ostud v zahraničí! Jo, tak už máme, co jsme chtěli.
ale největším dílem se o tento stav zasloužil on sám, potom také jeho idiotští příznivci a jim založená strana lhářů a zlodějů. Symbolika je neúprosná, jak na hradě tak v podhradí. Také se říká, že ryba smrdí od hlavy.
Plně souhlasím s absurditou antikampaní, to je deklarování "boje o koryta."