130 let

Diskuze

Klaus: Zeman bude znovu kandidovat a případný soupeř nemá šanci

Prezident Miloš Zeman bude podle názoru jeho předchůdce Václava Klause znovu kandidovat na prezidenta. Považuje proto za bezpředmětné, aby se o funkci ucházel někdo jiný. Klaus to řekl v rozhovoru ČTK.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

J. Lehký

29. 4. 2016 17:30

Nejdříve prezident propiska, pak prez.viróza...! Už jsme si užili té ostudy dost, tak už snad zvolíme někoho normálního! O Horáčkovi bych klidně uvažoval.

0 0
možnosti
PS

9. 3. 2016 12:25

Případný soupeř určitě nemá šanci dosáhnout těchto kvalit a stejného přátelství se soudruhem Putinem.

0 0
možnosti
JP

9. 3. 2016 12:42

Otázka je, zda právě přátelství se soudruhem Putinem je to, čím by se měl prezident chlubit. Myslím že ne.

0 0
možnosti
JV

9. 3. 2016 9:50

Vážení nemotejte prosím do toho Havla. Ten už je na svém pravém postu. Tento týden má být vyhrazen na odstřel současného pana prezidenta. Takže nemrhejte slepými náboji a palte, palte palte ! :-)

0 0
možnosti
AN

9. 3. 2016 10:21

jenže kdyby se někomu povedlo přesvědčit voliče, že Havlova svatozář se dá přesadit i na jinou hlavu, může se jít Zeman klouzat...:o)

0 0
možnosti
JP

9. 3. 2016 8:45

Zajímavý názor páně Klausův. To by taky mohl rovnou říci, že nemá smysl pořádat volby. Nevím, jestli za 2 roky Zeman vyhraje. Pokud vyhraje, bude to definitivně znamenat, že jsme národ blbců.

0 0
možnosti

9. 3. 2016 9:21

Tím už jsme od konce r. 1918. Tam tato mizérie začala!

0 0
možnosti
JD

9. 3. 2016 7:47

To se ještě uvidí, kdo bude na Hradě! A já doufám, že Zeman to nebude !!!

0 0
možnosti
JH

J. Hladký

9. 3. 2016 7:59

Díky. Také myslím.

A myslím, že je hodně zapotřebí nepropadat beznaději při pohledu na průzkumy a diskuze pod články a věřit, že se najde někdo, kdo vrátí prezidentskému úřadu důstojnost a vážnost.

Ne, že se někdo najde. Aktivně hledat, přemýšlet, diskutovat, zapojovat se do skupin, např. na sociálních sítích. I kdybych byl tím nejposlednějším občanem republiky. Je přímá volba, takže je to i v mých rukách. Chyba se Zemanem se nesmí opakovat.

0 0
možnosti
JC

J. Cmunt

9. 3. 2016 7:31

Současná migrační krize nepochybně v mnoha směrech představuje pro Evropu vážný a asi i dlouhodobý problém. Miloš Zeman a Václav Klaus ale nemají společný odpor k migraci, jak se píše na konci článku. Oni oba za ty statisíce migrantů děkují nebesům, protože díky nim mohou hrát roli jediných zachránců vlasti, aniž by přitom museli něco opravdu řešit. Oba tito věrní přátelé Kremlu (i to je spojuje a jistě taky oba znají to staré dobré bolševické "čím hůře, tím lépe") se s chutí postavili do jedné řady s různými čaroději druhé kategorie a snaží se dělat ze svých spoluobčanů (kteří v drtivé většině znají běžence jen z fotek a z televize) vystrašené ovce, které prostě věří svému vůdci a které - když to dobře půjde - třeba jednoho dne radostně přijmou za svou i myšlenku, že volby vlastně nemají žádný smysl. A když už nějaké volby ano, tak jen s jedním kandidátem, aby se nám to zbytečně nekomplikovalo. :-)

0 0
možnosti
JD

9. 3. 2016 7:47

Skvěle shrnutá podstata škůdců této země.)

0 0
možnosti
JH

J. Hladký

9. 3. 2016 6:55

Pokud se v průzkumech ukáže, že by Zeman zvolený být nemusel, asi do toho nepůjde. Raději se vymluví na zdraví a odejde středem - nebude riskovat potupnou prohru. Možnost, že by zvolený být už nemusel, není až tak nepravděpodobná, jak se dnes může zdát.

Dnešní průzkumy hovoří jenom o oblibě a důvěře, nikoliv však o volitelnosti. Fakt, že Zeman má takové číslo důvěry může být ovlivněn mnoha faktory. Zemanovo působení lidé vnímají jako střet jeho a vlády, resp. Sobotky. Hlas pro Zemana může být vyjádřením nesouhlasu se Sobotkou. Imigační krize tomuto duelu jen a jen nahrává.

Zeman se umí jen vyhraňovat a to se mu může stát osudným. Pokud ve své pýše přehlédne varovné signály, a pravý charakter hlasů obliby a důvěryhodnosti, může spadnout ze své výše pěkně bolestivě na čumák. Osobně si myslím, že Zeman nepřekoná touhu po moci, do voleb půjde a najde-li se dobrý protikandidát, zvolený nebude. Záleží však všechno na tom, kdo bude proti němu kandidovat.

0 0
možnosti
FK

F. Krueger

9. 3. 2016 7:16

Souhlas. Vidím tam paralelu s Ficem. Počet skutečných hlasů může být až poloviční oproti nezávaznému průzkumu.

0 0
možnosti
JN

J. Novák 567

9. 3. 2016 6:12

Výjimečně s Klausem souhlasím. Jsem velice zvědav, koho hodlají v příštích prezidentských volbách postavit strany a spol. postavit proti Zemanovi. Pokud to budou taková nemehla, jako Přemek Sobotka, Němcová a jim podobní, tak nejspíš není co řešit. Pokud ovšem někoho napadá někdo, kdo by mohl mít šanci, měl by odvahu do toho jít i s tím, že ze sebe udělá šaška (třeba si nechá narůst růžžové číro), nechť takové jméno sem dá. Pobavím se docela rád.

0 0
možnosti
JH

J. Hladký

9. 3. 2016 6:58

V současnosti se vyvíjí docela zvýšená aktivita kolem dvou jmen. Samozřejmě nevím, jestli oni budou ochotní do volby jít, ale skloňují se jména generála Pavla a Michala Horáčka.

Jestli vás to pobaví, směle do toho. :)

0 0
možnosti
MH

M.Halasek

9. 3. 2016 5:45

Klausův polibek smrti. Je to stejné, jako když označil film " Marečku, podejte mi pero!" za nejhorší český film všech dob. Udělal tomu filmu takovou reklamu, že jeho už tak vysoká oblíbenost raketově stoupla. Snad tohle dopadne stejně a na Hradě bude od dob Václava Havla prezident, kterého si bude většina národa vážit.

0 0
možnosti
JN

J. Novák 567

9. 3. 2016 6:08

Od dob Havla? Děláte si srandu, že?

0 0
možnosti
FL

F. Lesniak

9. 3. 2016 0:13

A kruci, to se havloidi po.erou. Ale prezidenta na invalidním vozíčku jsme ještě neměli.

0 0
možnosti
ŠA

Š. Apolen

9. 3. 2016 1:19

To se může lehce stát pane Lesniaku. Zatím nemůže jen chodit. Horší bude, až ho začnou odzdola zkracovat. Vím o čem píši. Bratr tak kvůli cukrovce dopadl. Ani osobní lékař tomu nezabrání.

0 0
možnosti