Neděle 12. května 2024, svátek má Pankrác
130 let

Lidovky.cz

Česko

„ANO ty agresivní kampaně umí prostě dělat trochu líp.“ Marketéři hodnotí předvolební propagaci

Zahájení kampaně hnutí ANO k nadcházejícím komunálním a senátním volbám. Na snímku Andrej Babiš. (5. září 2022) | foto:  Petr Topič, MAFRA

Premium
Obce a města v České republice zaplavily předvolební billboardy, plakáty, letáky a další plochy, které mohou kreativně přesvědčovat voliče, aby volili zrovna tu či onu konkrétní stranu. Která kampaň je podle odborníků nejpoutavější?

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit

Komunální volby se v pátek a sobotu budou konat ve více než 6000 obcích, celkem tedy nyní v Česku běží několik desítek tisíc kampaní. „Naprostá většina z nich si nemůže dovolit žádného politického stratéga ani služby komunikační agentury, což je způsobeno i tím, že politických konzultantů je jednoduše jen velmi málo. Proto značná část kampaní spoléhá na kreativitu a technické dovednosti samotných kandidátů, kteří mohou někdy mít více schopností v grafickém editoru než soudnosti a odstupu,“ řekl pro Lidovky.cz zakladatel Institutu politického marketingu (IPM) Karel Komínek.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
Autor: