• Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Zahájení kampaně hnutí ANO k nadcházejícím komunálním a senátním volbám. Na snímku Andrej Babiš. (5. září 2022) | foto: Petr Topič, MAFRA

Premium

„ANO ty agresivní kampaně umí prostě dělat trochu líp.“ Marketéři hodnotí předvolební propagaci

Česko
  •   15:20

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Obce a města v České republice zaplavily předvolební billboardy, plakáty, letáky a další plochy, které mohou kreativně přesvědčovat voliče, aby volili zrovna tu či onu konkrétní stranu. Která kampaň je podle odborníků nejpoutavější?

Komunální volby se v pátek a sobotu budou konat ve více než 6000 obcích, celkem tedy nyní v Česku běží několik desítek tisíc kampaní. „Naprostá většina z nich si nemůže dovolit žádného politického stratéga ani služby komunikační agentury, což je způsobeno i tím, že politických konzultantů je jednoduše jen velmi málo. Proto značná část kampaní spoléhá na kreativitu a technické dovednosti samotných kandidátů, kteří mohou někdy mít více schopností v grafickém editoru než soudnosti a odstupu,“ řekl pro Lidovky.cz zakladatel Institutu politického marketingu (IPM) Karel Komínek.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
Autor: Dominik Stein
  • Vybrali jsme pro Vás