Mercedes očekává, že největší podíl zakázek plynoucí z této smlouvy budou tvořit vozy třídy E. Tedy model, který představuje vyšší střední třídu. Nejtypičtějším vozem má být podle informací výrobce verze E 200 CDI. Jde o nejslabší verzi se čtyřválcovým motorem. Kombinovaná spotřeba (průměr vypočítávaný ze spotřeby v městském a v dálkovém provozu) se podle výrobce pohybuje kolem 5,5 litru na sto kilometrů, což je pro řidiče taxislužby určující.
Cena tohoto modelu se i s DPH pohybuje těsně pod hranicí jednoho milionu korun, nákupní cenu sjednanou v rámci smlouvy ale firmy nechtěly blíž specifikovat.
Kromě vozů třídy E bude taxislužba provozovat i blíže neurčený počet kompaktnějších vozů třídy B, které taxislužbě vyhovují díky možnosti přizpůsobovat jejich vnitřní prostor, a dále modelů třídy C. City taxi chce svou flotilu obohatit také o model Mercedes Vito, reprezentovaný velkoprostorovými modely s kapacitou pro osm pasažérů.
„Součástí nabídky mercedesů je i kvalitní polepení vozidel fólií tak, aby splňovala předpisy pražského magistrátu o barevném provedení vozidel taxislužby,“ říká Jiří Šubrt, fleet manažer značky MercedesBenz. Všechny vozy také získají od Mercedesu výbavu „Taxi International“, která zajistí, že specifická taxikářská zařízení, především taxametr a vysílačka, půjdou v případě odprodeje vozu snadno demontovat. Odběr vozidel bude fungovat dvojím způsobem. Buď si je pořídí osobně taxikáři využívající dispečink Citi taxi a budou si je platit ze svého, nebo je zakoupí přímo firma City taxi, která je bude svým taxikářům za určitých podmínek pronajímat.
Každý provozovatel konkrétního vozidla si sám zvolí výbavu automobilu podle svých požadavků a finančních možností.