Z klasických médií přisuzují Češi stále největší sílu televizi Nova. Celkem 32 procent lidí přiznává, že reklama v této televizi má velikou šanci, aby si ji skutečně prohlédli nebo ji vyslechli. Čtvrtina zastává tentýž názor u České televize, což kopíruje sledovanost těchto médií.
Na druhou stranu se zvýšilo procento lidí, kterým vadí přerušování pořadů reklamními bloky (ze 62 na 68 %). Zhruba třetina diváků přepne během reklamního bloku na jiný kanál, někteří nechají reklamu běžet a odejdou do jiné místnosti, přičemž platí, že muži častěji přepínají a ženy spíš odcházejí.
Pokud jde o netradiční formáty reklamy, nejvíc si lidé podle svých odpovědí všímají ochutnávek a prezentací na místě prodeje. Šanci oslovit je přiznává této formě reklamy 52 procent Čechů. I letáky vhazované do schránek budí zájem. Přestože je 68 procent veřejnosti touto reklamou přesyceno, 28 procent zároveň říká, že mají letáky velkou šanci na to, aby si je prohlédli. Pocit, že reklama lidmi manipuluje, vzrůstá s věkem, nejméně si tento pocit připouštějí obyvatelé Prahy. Nákup na základě reklamy přiznalo v letošním šetření o 13 procent respondentů více než v loňském roce, již tradičně ho častěji přiznávají ženy (49 %) než muži (36 %).