O nejabsurdnější poplatek hlasovaly také samotné banky. „Na první pohled se to může zdát jako zajímavý experiment, ptát se samotných bank, jaký z poplatků považují za nesmyslný,“ vysvětlil na webu organizátor ankety Patrik Nacher. Z deseti oslovených bank odpovědělo v anketě devět. Za nejabsurdnější považují mluvčí bank ve velké většině poplatky, které souvisejí s internetovým bankovnictvím, například poplatek za výpis z účtu zaslaný elektronickou cestou.
Loni zvítězil poplatek za výběr z bankomatu vlastní banky a rok před tím poplatek za příchozí platbu. Pro třetí ročník nebyly předchozí vítězné poplatky již zařazeny, aby měly šanci vyhrát i jiné „absurdní a nesmyslné poplatky“.
Po vyhlášení výsledků pak autoři připravili hlasování o „superabsurdním“ bankovním poplatku, v němž se utkají vítězné poplatky třech uplynulých ročníků.