Nejdražší reklamní časy zařazené k olympijským hrám se týkají přenosů hokejových utkání českého týmu. Nejvyšší cena za reklamu představuje 250 tisíc korun za třicetivteřinový reklamní spot a počítá se s ní jednak v reklamních blocích při přenosu hokejového utkání Česka s Ruskem v neděli 21. února, jednak při přenosu finále hokejových olympijských zápasů v neděli 28. února.
Nejlevnější by měly být naopak reklamy zařazené k přenosům, které budou vysílány od půlnoci do šesti hodin ráno, z důvodu časového posunu. Vyplývá to ze speciálního ceníku České televize vydaného k hrám, který Šticha poskytl i LN. „Cena je nepatrně nižší oproti zimním olympijským hrám v roce 2006. Tehdy se konaly v Turíně bez časového posunu, zatímco letos budou s devítihodinovým posunem,“ uvedl pro LN Šticha.
O prodej reklamy související s odvysíláním přenosů ze zimní olympiády se stará mediální zastupitelství České televize, společnost Media Master. Počet reklamních bloků kolem přenosů podle Ladislava Štichy přibližně odpovídá předchozím olympijským hrám. V současnosti se dokončují jednání o podmínkách s jednotlivými klienty, k dispozici je stále i menší část sponzorské nabídky. Ceník, připravený a vydaný speciálně pro reklamní aktivity spojené se zimními olympijskými hrami, obsahuje nejen ceny spotových kampaní, ale i speciální cenové balíčky s možností sponzoringu a dalších komerčních aktivit.
Česká televize připravuje podle Štichy k přenosům ze zimních olympijských her ve Vancouveru největší olympijské sportovní studio od roku 1956. Hry se konají od 12. do 28. února.