Než se zase najdou diskutující, kteří začnou nadávat Ťokovi a spol., tak bych chtěl připomenout, že např. k sesuvu na stavbě D8 došlo v černu 2013, přičemž současná vláda, tedy včetně současného ministra dopravy, je u "vesla" od ledna 2014. Takže současná vláda po tom co zdědila svinčík předchozích vlád, se jen snažila ten bordel nějak napravit. Nutno dodat, že dvě volební období před Sobotkou tomu "veleli" ódésáčkové, ať už v čele MD byl jakýkoliv xindl. Samozřejmě, současná vláda mohla rozhodnout o tom, že se ten kritický úsek D8 dostavovat nebude, protože rizika, která to nese, jsou poměrně vysoká, pokud tedy to strašení tzv. geologů, zelených teroristů a podobných rádoby odborníků má nějaké opodstatnění.
Je potřeba odlišit zelené teroristy od opravdových odborníků geologů, kteří již dávno upozorňovali na to, že je zde nestabilní území. Říkali, že je vhodnější vést tunel, který sice dle původních plánů vycházel dráže a déle, proto se možná tehdy rozhodlo o "levnější" a "kratší" variantě. Píši to záměrně do uvozovek, jelikož se výstavba prodražila a protáhla díky sesuvu. Jak vidno, jsou/byli na tomto tunelu určité politické zájmy. Ťok ale mohl otevření dálnice posunout až bude plně provozuschopná bez omezení na pruhy. Jenže Zeman již předem avizoval, že se to otevře, takže jestli ten nátlak na termín otevření nebyl způsoben z této příčiny.
D 8 funguje, byť opožděně, letiště dosud ne a kdo ví, zda kdy fungovat bude.
No jo, ale proč by si německá média nekopla do někoho jiného, že? Zvláště pak, když se v Česku najde tolik telat, která na to slyší.
ministerstvo si mělo zaplatit geologický průzkum u odborné zahraniční firmy a našim ""odborníkům"" na pozemní stavby udělit neplacenou dovolenou až do důchodu.