Sedačky v autobuse Karosa B 732 a B 741 a ostatní koženkové jsou pohodlnější, než v těch nových nízkopodlažních "autobusech".
Hlavně, že jsme v Evropské unii !!! [EU]
To, aby jezdily pouze nízkopodlažní "autobusy" je zbytečné, protože v ranní přepravní špičce jezdí do práce lidé, kteří by neměli mít problém se dostat do středněpodlažních (nenízkopodlažních) autobusů, a navíc je potřeba, aby je hlavně nějaký autobus odvezl do práce, tak nevím, k čemu nízkopodlažní musí být všechny ?!?[:-©][EU] Středněpodlažní autobus je levnější !!! Copak už někdo viděl vozíčkáře jezdit v ranní špičce do práce a vykonával třeba práci kuchaře? Já být vozíčkářem, vykašlal bych se na ranní vstávání.
Muze mi nekdo(autor) vysvetlit co jsou to anorganicke uhlovodiky? Diky
Gratuluji firmě SOR, vybudovat v podstatě z ničeho firmu na výrobu autobusů tak, že je schopná úspěšně soutěžit nejen s kdysi monopolní Karosou, ale i s daleko proslulejšími světovými výrobci a navíc je porážet je úžasné. Klobouk dolů a hodně štěstí do budoucna.