PRAHA První ročník Pražského mezinárodního festivalu reklamy (Prague International Advertising Festival - PIAF), který se uskuteční v dnech 19. až 21. května v pražském Žofíně, chce nalákat účastníky na jména světových osobností reklamy v porotě a na nízké ceny za účast. Na tiskové konferenci to minulý týden uvedl ředitel festivalu Marek Hlavica. Cena jedné soutěžní přihlášky byla podle něj stanovena jednotně na 100 eur, plné vstupné na celý festival bude stát 500 eur. Odborná porota bude hodnotit soutěžní práce v devíti standardních kategoriích, desátou, speciální kategorii bude tvořit pivní reklama. Prezidentem poroty festivalu se stal Tim Delaney, ředitel a kreativní ředitel agentury Leagas Delaney. Uzávěrka pro soutěžní přihlášky je 23. dubna.
PIAF slibuje slavná jména a nízké ceny
FESTIVAL
„Stínová flotila“ má problém. Až 1000 starých lodí financovalo Rusku válku a Západ teď našel cestu, jak je zastavit
Řidiči omylem čerpají speciální benzin za 95 korun. Luxusní palivo přitom zlepšuje výkon jen některým vozům
MS v hokeji bez sborné? Zbytečný šampionát, na naše vyloučení nejvíc doplácí Češi, tvrdí Rusové
Pracující důchodce skončil po nehodě bez příjmů. Účty poplatil díky životnímu pojištění
Spousta důchodců si dnes přivydělává, aby zvládli zaplatit stále rostoucí výdaje a nemuseli se spoléhat na pomoc svých blízkých. Podobně tomu bylo...