PRAHA Celá řada firem se snaží posílit své vztahy se zákazníky i pomocí různých dárkových předmětů. Nakolik je tento způsob propagace skutečně efektivní? Tuto otázku by měl zodpovědět nový průzkum, který si u společnosti Ipsos Tambor zadala asociace Popai, sdružující tvůrce reklamy v místě prodeje. Průzkum se zaměřuje mimo jiné na to, jak se prodávají reklamní předměty z katalogů a jak ty vyráběné na zakázku, popř. za jaké segmenty reklamních předmětů firmy nejvíc utrácejí a proč. Z výsledků průzkumu by měla jít zjistit i efektivita jednotlivých typů dárkových předmětů, to, jak působí na spotřebitele a jakou roli hraje obal a význam značky při výběru dárkového předmětu.
Popai zkoumá efektivitu dárků
PRŮZKUM
Neosvobodili nás jen Sověti a Američani. Loupeže, vraždy či znásilňování byly běžné, říká historik
Rusko ničí zbraně Západu. Účinnost ukrajinské techniky prudce klesá, střely za miliony selhávají
Jak může skončit válka na Ukrajině? Mluví se o výměně kusu země za vstup do NATO i hrozbě „třetího majdanu“
Nová finta v podvodných SMS: odhlaste si zpoplatněnou službu. Můžete přijít o peníze i citlivé údaje
„Stínová flotila“ má problém. Až 1000 starých lodí financovalo Rusku válku a Západ teď našel cestu, jak je zastavit
Do popelnice k plastu patří i plechovky či kartony. V čem při třídění lidé nejčastěji chybují?
Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA
Toužíte po dokonalé letní barvičce bez rizika spálení? Vyzkoušejte lehký přírodní samoopalovací krém na obličej i tělo od Manufaktury. Zapojte se...