• Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Popai zkoumá efektivitu dárků

Česko

PRŮZKUM

PRAHA Celá řada firem se snaží posílit své vztahy se zákazníky i pomocí různých dárkových předmětů. Nakolik je tento způsob propagace skutečně efektivní? Tuto otázku by měl zodpovědět nový průzkum, který si u společnosti Ipsos Tambor zadala asociace Popai, sdružující tvůrce reklamy v místě prodeje. Průzkum se zaměřuje mimo jiné na to, jak se prodávají reklamní předměty z katalogů a jak ty vyráběné na zakázku, popř. za jaké segmenty reklamních předmětů firmy nejvíc utrácejí a proč. Z výsledků průzkumu by měla jít zjistit i efektivita jednotlivých typů dárkových předmětů, to, jak působí na spotřebitele a jakou roli hraje obal a význam značky při výběru dárkového předmětu.

Autor:
Témata: Praha, Ipsos
  • Vybrali jsme pro Vás