130 let

Diskuze

Klaus: Evropský superstát zničí demokracii a suverenitu

Nové snahy o federalizaci Evropské unie, která by měla svou vlastní hlavu státu a armádu, jsou podle prezidenta Václava Klause "konečnou fází" zániku demokracie a národního státu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L. Honajzer

25. 9. 2012 9:44
Dnámý švejk Propiska žvaní!

To je chytrolín ten Véna propiska. To jsou rozumy nejchytřejšího prognostika .

0 0
možnosti

J. Kanioková

24. 9. 2012 4:42
Prezident se nemýlí, jako většinou vždycky

Eurokrati za pomoci místních Quislingů chtějí v podstatě uvěznit národy evropských zemí uvnitř "nového evropského pořádku." Chrlí nesmyslné nápady, nezáleží jim na tom, kolik bilionů na jejich vize padne. Jenže systém, který umřel, vrátit k životu nemohou. To, co bruselská mocenská elita teď dělá, je hra o čas. Marná... Zvrhlost trhu dluhopisů převyšuje perverzi akciového trhu ... a má daleko vážnější následky. Nezodpovědnou politikou způsobili hlubokou finanční a ekonomickou krizi, která vyvolala dnešní dluhovou krizi eurozóny a která dobře skončit nemůže. Západní civilizace udělala osudovou chybu: sama sebe přetvořila v sociálně-ekonomický model, který neklade na první místo ekonomickou výkonnost a je podobný komunismu.

Eurozóna chce tučnější záchranný fond. Dva biliony eur - http://jdem.cz/v8d99" target="_blank" rel="nofollow">http://jdem.cz/v8d99

Francúzku hrozí osud Španielska - http://jdem.cz/v7qd8" target="_blank" rel="nofollow">http://jdem.cz/v7qd8

Zabránění hospodářské katastrofě - http://jdem.cz/v8ft3" target="_blank" rel="nofollow">http://jdem.cz/v8ft3

Pavel Kohout: Poučení z krizového vývoje I. Krize za oceánem - http://jdem.cz/v8fs5" target="_blank" rel="nofollow">http://jdem.cz/v8fs5

0 0
možnosti

P. Skřivan

24. 9. 2012 6:39
Re: Prezident se nemýlí, jako většinou vždycky

Prezident se nemýlí, tedy doufejme.

Jelikož nejsme v Rusku, tak o národní stát bych řekl, že nemáme moc zájem a pokud pan Klaus myslí tou demokracií kleptokracii, která vládne u nás, tak chápu, že má obavy ... .

0 0
možnosti

L. Nguyen 084

23. 9. 2012 23:52
do Prahy z Vídně

finanzmistr přijíti musel,  Ordnung v Kase nastoliti. ......Palacký stále aktuální.

0 0
možnosti

M. Dubanová

23. 9. 2012 21:45
I Vy jedna suverenito

koukejte jak jsme dopadli a jak si my čecháčkové tu suverenitu "vykládáme", jsme tak suverénní až to není hezký..

0 0
možnosti

D. Mateju

23. 9. 2012 23:22
Re: I Vy jedna suverenito

Ano, vy "cechackove" si opravdu neumite se suverenitou ani samostatnosti poradit, ale to je vase chyba, ne tech druhych.

0 0
možnosti

J. Denemark

23. 9. 2012 20:02
Já ti Vendo na suverenitu v podání gaunerů, co nám vládnou..

..se ru.) Čím víc jim Brusel bude vidět do karet, tím lépe....

0 0
možnosti

M. Komárek

23. 9. 2012 21:23
Re: Já ti Vendo na suverenitu v podání gaunerů, co nám vládnou..

jako třeba řecké vládě?

0 0
možnosti

V. Braun

23. 9. 2012 17:48
Výběr z diskuse v zahraničním tisku pro pana Matějů

Pane Matějů, děkuji že tak důsledně moderujete diskusi a že jste mne upozornil na zahraniční tisk. Zadal jsem si vámi doporučované heslo interview vaclav klaus a na stránkách The Telegraph našel v podstatě stejný přepis rozhovoru jako v Lidovkách, zajímavá byla však diskuse, ze které vyjímám

In the article is no mention on the Presidential beautiful collection of precious pens - tedy ani v zahraničí pero neuniklo pozornosti

Nebo: Klaus is also known to get well behind with signing off the legislation

passed by the two houses of the Czech Republic, ensuring thus the

malfunctioning of the country. - Tedy že se zpožďuje s podpisem zákonů. A to se nezmiňují o prezidentských vetech to by se teprve divili. Shodou okolností jsem byl minulý týden na prohlídce Britského parlamentu a průvodce zdůrazňoval, že královna ani jednou neodmítla zákon podepsat. Tož tak.

0 0
možnosti

D. Mateju

23. 9. 2012 18:43
Re: Výběr z diskuse v zahraničním tisku pro pana Matějů

Ano, to jsem take cetl. Porad ale nevidim souvislost mezi tim, zda a proc nema Klaus pravdu s tim, co Telegraphu rekl o smerovani EU. O tom je totiz tato diskuse. Zda a kdy prezident podepise zakony, to je na jinou diskusi, a take s nim v tomto ne vzdy souhlasim.

0 0
možnosti

v. čajka

23. 9. 2012 16:43
Prezident státu páté cenové skupiny

zase mudruje. Když česko po zavedení prohibice dále vyváželo svůj chlast, byl to  Brusel, kdo ho musel upozornit, aby s tím přestalo. A tak dál a tak dál. Tohle Klausovo žvanění mi připadá asi jako když se umolousaný opilec válející se v odpadcích snaží udílet rady jak se má žít. Ten "rádce" je člověk, který tu zanechal za 23 let trvání tohoto absurdistánu více zmatku, svinstva a neřádu, než kdokoli jiný. On tomu pomáhal zdvihnout stavidla. A pořád mudruje a radí. Každý ať si sám posoudí, jakou že tu máme za ty roky po hadráku "demokracii a suverenitu".

0 0
možnosti

D. Mateju

23. 9. 2012 19:02
Re: Prezident státu páté cenové skupiny

Pokud si myslite, ze ve vedeni EU je mene "svinstva a bordelu", nez ve vedeni CR, mel byste zacit vic hledat a cist. Ja to delam uz leta a mohu vas ubezpecit, ze struktury EU jsou jeste mnohem horsi, nez nase soucasna politicka garnitura. A to je prave ten prusvih :-(

0 0
možnosti

j. kříž

23. 9. 2012 15:56
učetní kterému se v diktatuře proletariatu náramně

dařilo lítal po světě studoval kde si vzpomenul a pak zavedl ve vlastní zemi  zlodějokracii nejhrubšího zrna z lidí nadělal věčí otroky než komunisti dnes mává praporem demokracie která většině čechů poněkud zhořkla a to jsme kalich hořkosti naplněný řadou vlád zkorumpovaných dobytků z líhně odsčssd nedopili zdaleka dodna já myslím že se klimatolog mýlí že EU zachrání jedině osvícená diktatura jeden jazyk jedna měna jedna armáda a policie některé věci nejdou dělat napůl vědí to v USA Rusku i Číně musí to pochopit i evropa

0 0
možnosti

D. Mateju

23. 9. 2012 19:04
Re: učetní kterému se v diktatuře proletariatu náramně

Lidi ze sebe to, co jsou, udelaji vzdy sami, a to svym chovanim, myslenim a volbou svych zastupcu. Vy jste si tedy neudelal dobrou vizitku :-)

0 0
možnosti

T. Cerny

23. 9. 2012 15:45
nejznamejsi zlodej z Ceska Klaus

kritisuje politiky s dvoji tvari . Ale cesky Klaus pritom take neni jenom ten nejvykricenejsi zlodej z Ceska ale bohuzel je zaroven i ceskym presidentem.Nahledy toho zlodeje z Ceska jiste u nas v EU zapusobi !

0 0
možnosti

D. Mateju

23. 9. 2012 19:08
Re: nejznamejsi zlodej z Ceska Klaus

Pane Cerny, obcane EU, zijte si svuj ovci zivot v EU a nas nechte se samostatne rozhodnout, zda do toho bordelu vstoupime i druhou nohou, ci z nej naopak uplne vylezeme. Vy uz muzete, az vam nekdy dojde, kam to cele smeruje, jen emigrovat zpatky nebo nekam uplne jinam.

0 0
možnosti

P. Verka

23. 9. 2012 15:08
O čem to vlastně mele?

On chce co nejmenší stát který se do ničeho nemele a tedy má i co nejmenší suverenitu a volení zástupci mají co nejmenší moc. Na druhou stranu odmítá tradiční základ demokracie tedy občanskou společnost, kterou považuje za nebezpečí demokracie a demokracii deklasuje jen na volby (samozřejmě opakované volby sama sebe) každé 4 roky do funkce. Schíza jako vrata od stodoly-jakou suverenitu má stát který prakticky nemá žádnou moc? viz kauza metyl nebo polská sůl. EU je toho samozřejmě nepřítelem protože do značné míry může klausi kastrovanou katastrofu co nám tu zbyla po české státnosti nahradit a to se tomu ideologovy debility z hradu nelíbí.

0 0
možnosti

A. Novák

23. 9. 2012 16:19
Re: O čem to vlastně mele?

malý stát a odpor k přímé demokracii nejsou  v rozporu.

0 0
možnosti
  • Vybrali jsme pro Vás