To je zase blábol: nemoc je nepřenosná, konzumovat se divočáci můžou, ale článek je koncipován co by druhá největší katastrofa v dějinách lidstva... Asi je třeba zničit i zbytek potravinové soběstačnosti, a nakupovat odpad od našich nových přátel z EU...
Nikoho nemůže překvapit, že ohnisko nákazy je na okraji města. Divočáci jsou přemnožení, člověka se přestávají bát a proto "navštěvují" zahrádky i kontejnery s odpadem, kde hledají potravu. Byla jen otázka času, kdy někdo z lidí vyhodí kus masa dovezeného třeba z UA do popelnice a divočák ho najde...
Kdyby myslivci udržovali populaci divočáků na rozumné úrovni, zvířata by do měst nelezla...
O jakych ekonomickych ztratach to ten pan mluvi ? Myslivci si nebudou moct zastrilet a sezrat je, to je jedno male nepodstatne minus. Divocaci nebudou nicit urodu, to je jedno velke podstatne plus. Jedine nebezpeci je mozna nakaza prasat domacich. A tomu se da pomerne jednoduse predejit.
Na to, že zde věčně vystupujete jako 'jezeďák' máte překvapivě malé povědomí o chovu prasat...
Lidé nešilte. Tato nemoc se zde vyskytuje od 70 let ale je to dobrá záminka ke zdražení vepřového. Zajímejte se raději o choroby lidí, zavlečené imigranty, nedostatečnou prevencí nemocnic před nozokomiální nákazou a žádejte vysvětlení MZ, proč dochází k úmrtí pacientů v nemocničních zařízeních, díky nedostatečné hygieně . Na získání těchto chorob stačí pouhá dyalýza nebo tranfuze.
A je důvod zdražit vepřové. To znamená i Sobotkovou hlavu! Top jsme chtěli, už je to tady, máme holé ruce a těď i holé řitě. Wau!
Ukrajina a Polsko, kde mají tuto nákazu jsou stovky kilometrů vzdálená... a máme sabotéry ! Ale vážně - kdo nejí a nesmí jíst vepřové a pro koho je třeba připravit zemi ? Ale OPRAVDU vážně- jak daleko máme k průmyslové výrobě bílkovin chemickou cestou? Příchutě a konzistence masa se dají také měnit. Jen abychom nakonec neskončili u tohoto vtipu: Baví se ředitel závodu na výrobu umělého masa s novináři a říká: "Naše nejoblíbenější maso extraspeciál, které je nejprodávanějším luxusním masem na trhu nás postavilo před otázku, jak nazývat jeho spotřebitele. Podlouhé diskusi odborníků jsme se rozhodli pro tento název, novinářům budu hláskovat- LI-DO.Ž ŔOUT !!