http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/iclk?sa=l&ai=BIzBbMY9GR9K6MKKImgTGvs25A6_qnRv_29XjAsCNtwGA8QQQARgCIJnZ2Ac4AFDS1ayQBWD90PiAzAOgAf3M3vwDqgEKNTI4Nzc1NTY2M7IBFHd3dy5wcmlzb25wbGFuZXQuY29tugEJMjM0eDYwX2FzyAEB2gEcaHR0cDovL3d3dy5wcmlzb25wbGFuZXQuY29tL-ABAqgDAcgDB-gDjAPoA5kB6AMT9QMAAAIA9QMAIAAA&num=2&adurl=http://www.water-4-fuel.com&client=ca-pub-0849512753345323&clkt=-1&nm=5" target="_blank" rel="nofollow">Run Your Car On Water
To jsem zvědav, kolik remcalů, jako jste vy všichni, se ještě vyjádří. Jak chcete jinak zajistit bezpečnost silničního provozu, než osvětou pro mladé a pro ty "staré mazáky", kteří jezdí jak hovada, represí? Pamatujete si, jaká panovala na silnici pohoda po zavedení bodového systému? A jak lidi zjistili, že policajta na silnici vidět není jak je rok dlouhej, už zas jezdí jak hovada. Mě by spíš zajímalo, proč dostanou policajti 8000 detektorů na drogy, když jich bude 4000. To bude mít každej 2?
Že prý dopravní policie bude spadat pod ministerstvo financí?
Silnice ohlídá víc policistů - Tak policajti, dejte si pozor, silnice se dívá !!
o smysluplnosti práce policie. Dosavadní údernické akce typu Kryštof svědčí o uspokojování špatného svědomí (pokud existuje) příslušných šéfů. Rozumím tomu tak, že úspěšnost policejních akcí se měří podle počtu vybraných pokut. Tak to prezentují i novináři. Já totiž velmi rozlišuji mezi zajišťováním bezpečnosti na silnicích a vybíráním pokut. Zdá se mi, že nový šéf dopravky tento rozdíl nepochopil.
Od 1.6.2006 došlo k cca 6 násobnému navýšení počtu policistů na cestách. (K dopravákům se přidala městská policie.)
A výsledek byl nárůst počtu nehod o desítky %.
Také jsme masírováni počty odcházejících policistů, a ono jich bude o 500 více.
Tak já už tomu nerozumím.
Výborně nějaký protekční červíček to všechno vyřeší.Dejme policajta na každých 100m a mezi ně ještě kameru,vždyť už jsme stejně v policejním státě ovladaným jednou stranou která si dělá co chce.