Správně, ukončit - chtěli samostatný stát, tak se vším všudy...
Tragické je, když se o ztrátu dostupnosti českých informací na Slovensku obává majitel novin, u kterých MS na zadní straně napsáno cenu výtisku pro Slovensko v eurech.
Presne tak, Markiza a JOJ si naivne myslia, že ak dosiahnu zákaz českých TV, tak im stúpne sledovanosť a teda zisky.
Pritom by sa mali radšej snažiť poskytnúť divákovi kvalitné relácie, seriály, aby ich divák pozeral dobrovoľne.
A nie v piatok večer v hlavnom vysielacom čase pustiť "True Lies" z roku 1994 so štyrmi reklamnými blokmi!!!
Jeden za osmnáct, druhý bez dvou za dvacet. Obsahově mezi Novou a Primou na jedné straně a Markízou a Joj na straně druhé nevidím žádný rozdíl. A to jsem dlouhá léta žil na Slovensku a pravidelně tam jezdím. Vždy je to kontinuální proud stupidních reklam občas přerušený kouskem starého amerického seriálu, reality show pro duchem chudé nebo mimořádně nekvalitním seriálem domácí provenience, 100+1 opakování. Novější produkce je už jen na placených kanálech/servrech.
Nejde o žádnou kulturu, jen o boj o reklamní trh. Nakonec, v ČR také nevysílá ani Markíza, ani Joj. Místní "žraloci" je už vytlačili. Vyskytuje se zde Joj Cinema, s většinou reklam v češtině.
O skutečném zájmu těchto "šiřitelů kultury" svědčí blokování možnosti přetočit reklamu, kterou nás obšťastňuje Prima.
No, minimalne o ČT4 Sport by som prist nechcel. Komentovanie športových udalosti je minimálne o desať levelov vyššie ako na Slovensku
Jojo. Kde jsou doby Gabo Zelenaja.
Dostupnost ČT zde: https://www.ceskatelevize.cz/faq/ivysilani/224/
Takže Slováci přijdou o perly, typu Prostřeno?
No clanek na něco zapomněl: https://www.digitalnitelevize.cz/informace/dvb-t/dvb-t-na-slovensku.html
Tak jestli je pro někoho konkurence Kino Barrandov, tak to nechci radši ani vědět co vysílají.
Já bych celou Českou televizi bratrům Slovákům daroval zadarmo. Hned by bylo v Česku hezčeji. I s Moravcem a Fridrichovou.
No, desolat se projevil. Co se mu nelíbí, do toho kope a ničí.
Já se jim nedivím. To je jako dvě hospody v dědině. Vlastní a cizí. Ta cizí krade hosty té vlastní a snižuje zisky. Když nechám zavřít tu cizí, tak se část hostů přesune do té vlastní. Tak to je i s reklamou a diváky u televize na Slovensku.