Pondělí 29. dubna 2024, svátek má Robert
130 let

Lidovky.cz

Starbucks mění image, cílí na milovníky čaje

Česko

PRAHA Kavárenský řetězec Starbucks chystá kampaň, která má změnit současné vnímání značky spojované výhradně s kávou. Cílem nových aktivit je oslovit také komunitu pijáků čaje, která se zatím ve Starbucks necítí příliš doma.

„Stejně jako přistupujeme ke kávě, budeme přistupovat také k čaji. Je to součást naší globální politiky nejen v Česku a už brzy v tomto směru představíme zcela novou iniciativu,“ prozradil v rozhovoru pro LN ředitel společnosti Starbucks pro střední a východní Evropu Vladan Armus.

Společnost proto v poslední době mimo jiné rozšiřuje svou nabídku čajů a kromě současných seminářů o kávě začne pořádat také přednášky na téma čaj.

„Víme, že je zde i komunita konzumentů čaje, a chceme ji oslovit. Čaj sice nabízíme už od počátku, ale nyní chceme s těmito lidmi cíleně komunikovat,“ uvedl Armus.

V Česku řetězec Starbucks funguje od roku 2008 a v současnosti zde provozuje jedenáct poboček. Počítá nicméně s jejich dalším rozšiřováním a přinejmenším jedna by měla přibýt ještě letos. „Hlavní je pro nás Praha, která má stále velký potenciál,“ tvrdí Armus.

Rozhovor se šéfem Starbucks čtěte na straně 14

Autor: