130 let

Starbucks mění image, cílí na milovníky čaje

Česko

PRAHA Kavárenský řetězec Starbucks chystá kampaň, která má změnit současné vnímání značky spojované výhradně s kávou. Cílem nových aktivit je oslovit také komunitu pijáků čaje, která se zatím ve Starbucks necítí příliš doma.

„Stejně jako přistupujeme ke kávě, budeme přistupovat také k čaji. Je to součást naší globální politiky nejen v Česku a už brzy v tomto směru představíme zcela novou iniciativu,“ prozradil v rozhovoru pro LN ředitel společnosti Starbucks pro střední a východní Evropu Vladan Armus.

Společnost proto v poslední době mimo jiné rozšiřuje svou nabídku čajů a kromě současných seminářů o kávě začne pořádat také přednášky na téma čaj.

„Víme, že je zde i komunita konzumentů čaje, a chceme ji oslovit. Čaj sice nabízíme už od počátku, ale nyní chceme s těmito lidmi cíleně komunikovat,“ uvedl Armus.

V Česku řetězec Starbucks funguje od roku 2008 a v současnosti zde provozuje jedenáct poboček. Počítá nicméně s jejich dalším rozšiřováním a přinejmenším jedna by měla přibýt ještě letos. „Hlavní je pro nás Praha, která má stále velký potenciál,“ tvrdí Armus.

Rozhovor se šéfem Starbucks čtěte na straně 14

Autor:
  • Vybrali jsme pro Vás