130 let

Diskuze

Střelba v Tanvaldu byla pouze obrana, rozhodl státní zástupce

Třiašedesátiletý muž, který na Nový rok zastřelil v Tanvaldu na Jablonecku mladíka a druhého zranil, nebude stíhán.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IR

i. rasmonn

20. 6. 2012 18:44
................

křivan,čížek,min , absolutní hovada recidivisti co nemají právo ,ani chodit ven a dýchat vzduch.

0 0
možnosti
JK

J. Kotalík

20. 6. 2012 19:41
Re: ................

Víš, co je bezva? Že tupá hovada nikdo nepustí k tomu, aby rozhodovali o tom, kdo má jaká práva. Skvělé že? Takže říkej si co chceš, nám je to ukradené.

0 0
možnosti
JF

J. Frgalova

19. 6. 2012 14:28
přesto si myslím,

a jdu asi proti hlavnímu názorovému proudu, že zabití byť v sebeobraně mělo být ponecháno na soudní jednání, a to včetně těch ostatních události ( tasení nožů a já nevím co ještě), které s tím jasně souvisí.

Sebeobrana snad souvisí s tím útokem ( či přepadením) ne? A to přepadení mohlo být vedeno jak zištnými, tak i jinými pohnutkami. Nebo mi něco uniklo?

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

20. 6. 2012 7:34
já s vámi souhlasím

0 0
možnosti
IR

i. rasmonn

18. 6. 2012 21:08
jaký koli KONFLIKT

když jde osoba k druhé osobě a vznikne ,nějaká ůjma ublížení na zdr. a pod. je na vině ten,kdo jde k tomu druhém. je to jasné,důchodce  šel rovnou  k těm osobám a  se zbraní v ruce, každý by se lekl a použil by třeba i nůž k sebeoraně, .Tento bývalí policajt , toto moc dobře zná, to je jasné! , .

0 0
možnosti
ŠK

Š. Klein

19. 6. 2012 9:33
Re: jaký koli KONFLIKT

Rozumím-li tomu dobře, tak podle Vás se celá věc udála tak, že se onen důchodce s vytaženou zbraní přiblížil ke skupince Romů, ti se lekli jeho vytažené zbraně a v sebeobraně vytáhli nože a onoho důchodce srazili na zem, ten však z leže pokračoval ve svém útoku a jednoho z obránců zastřelil.... To je velice humorná konstrukce, opravdu si myslíte, že by se něco takového mohlo skutečně stát?

0 0
možnosti
IR

i. rasmonn

18. 6. 2012 20:05
státní zástupce? co rozhodl,,?

,střelba do ležícího nebo bezbraného? je to vrah, v noci se zbraní v ruce se potuluje po různých stezkách, naco je tu policie?, je to vrah a příjdou na to brzy. Pokud bude ,každý používat zbraně v bankách,benzinkách pošty už by bylo 1000 čechů mrtvých , a to za přepadení a znásilňování,

Někdo jde kolem pozemku a majitel začne do nich střílet, je to promyslená vražda a já doufám ,že se odvolají a přehodnotí výrok státního zástupce a důchodce bude stíhán za vraždu,.

0 0
možnosti
MC

M. Chmelíček

20. 6. 2012 17:50
Re: státní zástupce? co rozhodl,,?

Bylo by mrtvých 1000 cikánů, nikoliv Čechů, a dokud budete přepadávat v přesile a ze zálohy lidi, nic jiného s váma nebudeme moci dělat. Doufám, že druhého přičmoudlého násilníka také obviní, když už to nedopadlo stejně dobře, jako s tím prvním. Už tady přestaň vyřvávat ty svoje cikánský bludy, lidi štve, že vás živí a místo vděku umíte jen urážet a domáhat se peněz, který vám nepatří.

0 0
možnosti
ZS

Z. sohorova

18. 6. 2012 12:37
???

 Vy se fakt jmenujete Vodvářka ? :)

0 0
možnosti
MB

M. Brejcha

18. 6. 2012 11:58
Spravedlnost zvítězila ....

nad lží a nenávisti !!! A tak je to správné !!

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

18. 6. 2012 17:51
Re: Spravedlnost zvítězila ....

KSČM ukončila činnost?

0 0
možnosti
SD

S. Donát

18. 6. 2012 11:05
Jak je možné, že nebyl nikdo obviněn ?

Pokud se jednalo o nutnou obranu, musel tedy probíhat nějaký útok. Čekal bych obvinění přeživšího mladíka trestného činu loupežného přepadení.

0 0
možnosti
LP

L. Prochazka

18. 6. 2012 13:16
Re: Jak je možné, že nebyl nikdo obviněn ?

zatim budme radi ze soud rozhodl ze to byla obrana.To je dobry krok ve spravnem smeru.

0 0
možnosti
TV

T. Vodvářka

18. 6. 2012 10:32
Protestuji

Protestuji proti skandálnímu výroku soudce. V této zemi prostě už není možné, aby si skupina utlačovaných etnicky odlišných jedinců nemohla vzít na jedinci zatím majoritního etnika cokoli, co se jim líbí. Jak je možné, že činnost tohoto etnika, která spočívá v odebírání věcí jiným, přivlastňování si předmětů ,je brutální obranou majitele zcela překažena? Jak je možné, že mohu beztrestně zabít jedince, který mne v rámci své kulturní výbavy jen povalí na zem, ztluče a obere, když se jedná o běžné projevy činnosti této jinak celkem neškodné skupiny. Pane soudče, styďte se.

0 0
možnosti
RL

R. Ligiera

18. 6. 2012 11:30
Souhlasím

Ano, to je naprosto bezprecedentní a ohavné. Nechápu, že místo proti nim neobrátil raději zbraň proti sobě. Důchodci jsou přece, na rozdíl od romů, zcela zbyteční.

0 0
možnosti
RL

R. Langer

18. 6. 2012 9:37
Tak, jestlipak

se nám (a hlavně tomu přepadenému) cigáni veřejně omluví za to, že lhali, tak jako ten pitomec a jeho matka z Břeclavi? Čekám, že to bude ve všech denících a zpravodajských pořadech, tak je to přece zcela běžné! :-D

0 0
možnosti
JK

J. Kos

18. 6. 2012 13:41
Re: Tak, jestlipak

OK !!!!  Ještě budeme přemýšlet o demonstracích, že ?

0 0
možnosti
RH

R. Houška

18. 6. 2012 9:34
Ono se snad u těch státních zástupců a policajtů

opravdu začíná něco měnit k lepšímu. Bylo na čase.

0 0
možnosti
JK

J. Kos

18. 6. 2012 17:46
Re: Ono se snad u těch státních zástupců a policajtů

Že by se jim nastěhovali do sousedních bytů, nebo domů ??

0 0
možnosti