Václavké náměstí je dopravně nadprůměrně zajištěno.Mnohá evropská velkoměsta by byla šťastna,kdyby měla takovou veřejnou dopravu,jakou máme v Praze(přes mnohé oprávněné připomínky).Zavádět na Václavské náměstí znovu tramvajovou dopravu je neuvěřitelná blbost.
Tramvajová trať okolo sochy svatého Václava je neskutečné zvěrstvo a projev absolutního nedostatku soudnosti. Myslel jsem, že podobné bolševické projekty, které diskreditují městský prostor jsou už minulostí. Bolševici zmizeli, bolsěvické myšlení nikoliv. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale pohled na sochu svatého Václava obklíčenou kolejištěm a sloupy s vedením to je urážka symbolu české státnosti stejně jako současná magistrála. Vy, příznivci tramvajové trati na Václaváku, stiďte se. Kdyby byla na celém Václaváku pěší zóna, je možné použít vlastní nohy jakožto nejlepší dopravní prostředek v centru města.
si zde setrvale usiluje vyléčit komplex méněcennosti trapným exhibováním o tom, za jaký přínos je považován v cizině
PS ...... čtěte výlevy psychicky deprivovaného Joudy, zde v diskuzi
Dokud v Praze budou vládnout současní mocipáni, tak žádná nová trať tramvaje nehrozí, a to nejen v centru - stačí se podívat, jak dlouho se teď stavěla (spíše obnovovala) trať v Radlicích ani ne kilometr dlouhá
P. S. Naprosto deprimující je v této souvislosti postoj pražských zelených magorů, před volbami spousta slibů o prosazování lehké kolejové dopravy, nyní prosazují ekologické autobusy (kdyby alespoň trolejbusy)
Právě radlická je odstrašujícím případem toho, jak to může dopadnout. Kilometr tramvajové tratě odnikud nikam, naprosto zbytečná - jen pro pár úředníků z ČSOB, zbytečně suplující metro a zabírající nesmyslně ulici. Mimochodem jedinou, která ještě zbývala jako napojení na vnitřní městský okruz z celého západního a jihozápadního města. Přinesla výrazné zhoršení možností dopravy z této oblasti.
zabraňovala případným demonstracím proti ní. Shromaždování na Václaváku se nebude povolovat z důvotu narušování veřejné dopravy. Oni ti p řevlečení bolševici mají před očima ten plný Václavák v listopadu 1989 a mají z toho panickou hrůzu.
Shnilí pražáci zase neví co roupama dělat. Nejraděj by se vozili kárama až do kšeftů a hospod. Na ně platí jediný.¨ Malej dvůr a dlouhej bič. A hlavně pořádnej chlap, co by je řádně vypráskal...
Kde mohou být koleje, je vždy lepší postavit něco komerčního.
Výstupy do náměstí ze stanice Můstek a Muzeum jsou od sebe ve vzdálenosti pohodlně pěšky dostupné. Na šířku přes náměstí tramvaj jezdí v prostředku mezi Vodičkovou a Jindřišskou! Špatné je, že každý mimopražský jouda, tuzemský, vč. cizinců, zejména z bývalých zemí CCCP, si naprosto nedůvodně na náměstí zajíždí auty kdykoliv ho napadne a pochopitelně ruší žádoucí pěší zónuNa zamezení tohoto svévolného nešvaru by stačil řádný výkon Městské policie, ale když je primátorem neschopný, resp. všehoschopný kreaturní zloděj a Hradní řiťolezec Bééééééém, nejde realizovat ani nejprostší užitečné provozní opatření nevyžadující žádnou investiciPokud jde o kolmo zdola přilehlé Příkopy, které článek také zmiňuje, tam pěší zónu udělali ještě bolševici před plyšákem a nikoliv kvůli metru, nýbrž pro polidštění tohoto bulváru v samotném centru metropole. Zde není situace s dopravní obslužností tak jednoznačná, jako je metrem dostatečně obsloužený VáclavákOsobně se přikláním k zachování pěší zóny a nanejvýš případně dopravu chůze neschopných, nebo na krok líných, elektrominibusy, nebo lépe elektrickými individuálními jednoosými dvoukolovými plošinkami, avšak nejlépe ani to! Pokud jde o vozíčkáře, ti mají u vozíčků elektropohony, anebo někoho, kdo je tlačí.
PS ..... Karlův most je cca stejně dlouhý jako Příkopy a zavádět tam znovu tramvajovou dopravu zaplať Pánbůh zatím žádný Bééééémův radniční "myslitel" nepožaduje, tak proč na Příkopech
Nejak Vam to IDIOLE vynechava. Zapomnel jste do toho zatahnout Pruzinskeho!
mezi těmi, kteří úplatek dostanou, a těmi, kteří utřou hubu.