Pro část studijních programů je plánují využít Fakulta managamentu a ekonomiky i Fakulta humanitních studií. Fakulta multimediálních komunikací je v oboru marketingové komunikace použila dokonce již při loňském výběru nových studentů.
Škola tak částečně ustupuje od tradičního prověřování znalostí a spoléhá se hlavně na zjišťování všeobecných studijních předpokladů. Testy společnosti Scio totiž nepožadují encyklopedické znalosti, ale odhalují spíše analytické myšlení, které je pro studium na vysoké škole důležité.
Fakulta humanitních studií využije letos poprvé srovnávací testy Scio pouze pro prezenční formu bakalářského studia. Uchazeči o kombinovanou formu studia budou muset projít klasickými testy z matematiky a cizího jazyka. Už loni testy u několika uchazečů uznala i fakulta humanitních studií, a to i přesto, že testy zavádí až v letošním roce. „Uchazeči v nich totiž dosáhli výborných výsledků,“ vysvětlila vedoucí studijního oddělení Pavla Lečbychová.
Zkušenosti z loňského roku má s testy společnosti Scio fakulta multimediálních komunikací, kdy je využila pro obor marketingové komunikace v prezenční formě bakalářského studia. „Uchazeči skládali test obecných studijních předpokladů a vlastní test odborný,“ sdělila vedoucí studijního oddělení Anna Ryšavá.
Vydání| Tato zpráva vyšla v prvním vydání
Regionální mutace| Lidové noviny - Morava