• Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Diskuze

Ústavní soud: Eurozatykače platí

Ústavní soud zamítl návrh zákonodárců ODS, kteří chtěli zrušit některá ustanovení trestního zákoníku, aby v České republice neplatil eurozatykač.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cb

3. 5. 2006 19:56
Pockejte

az bude v EU Turecko. To bude teprve hukot. :-D

0 0
možnosti

Jenda

3. 5. 2006 20:52
Re: Pockejte

Na co Turecko? Za chvili bude stacit nejvetsi Evropska islamska zeme ... Francie.

0 0
možnosti

šakal

3. 5. 2006 16:54
...Tak tohle je POPRVÉ...

...kdy se stát ústy svých nejvyšších institucí výslovně zřekl povinnosti chránit své občany, kteří si ho pro ten účel v dávných dobách zřídili, platili ho a často hájili za cenu vlastních životů!

Tohle je poprvé, kdy stát otevřeně rezignoval na ústřední smysl vlastní existence... a mám vážnou obavu, že to není naposled!

Po tomhle hanebném poučení, které nám Ústavní soud svým rozhodnutím dal, je zřejmé, že nejen neslouží hlavě státu, jak byl často podezírán, ale bohužel ani této zemi.

...Ústavní soud České republiky je i mým soudem - je tedy částí i mé bídy a hanby!

svatý šakal - vévoda české země, podepsán vlastní prackou

0 0
možnosti

tak nevím

3. 5. 2006 16:37
Co když mě v zemi Turecké imámu udají, že se nemodlím k Alláhu 5x denně?

Budu vydán k bičování právu šarija?

0 0
možnosti

penicilin

3. 5. 2006 16:42
Re: Co když mě v zemi Turecké imámu udají, že se nemodlím k Alláhu 5x denně?

Turecko neratifikovalo Eurozatykač.

0 0
možnosti

penicilin

3. 5. 2006 15:47
Souhlasím.

Naprosto souhlasím. Proč chránit kriminálníky? Pro ODS je to ovšem typické.

0 0
možnosti

Ladislav

3. 5. 2006 16:16
penize

Kriminalnici jich vetsinou majo hodne a jsou ochotni sem tam neco prepustit za sluzbicku jako je tato.

0 0
možnosti

Jirka

3. 5. 2006 15:42
???

"Jsou-li čeští občané poživateli výhod spojených se členstvím v EU, je nutno akceptovat i jistou míru odpovědnosti," řekl soudce zpravodaj František Duchoň.

Může mi někdo vysvětlit, co má tato věta společného s tím, jestli je eurozatykač v souladu s ústavou nebo ne??? Je nutno akceptovat i jistou míru odpovědnosti, znamená, my si myslíme, že je to tak správně a na ústavu se.eme (pardon za to slovo)?

0 0
možnosti

šakal

3. 5. 2006 16:57
...Bingo!...

...Tohle je, bohužel, pro stav právního "bezvědomí" v téhle zemi příznačné! ;-P

0 0
možnosti

Nora

3. 5. 2006 15:38
Když můžem vesele předávat do Kataru,

proč bychom nemohli stejně vesele vydávat do EU? Ministr, který veřejně hlásá, že ČR budepřebírat procesy, které na základě svých obskurních šarijátských zákoníků povedou arabské státy, už přece dávno musel na nějakou zásadu oboustranné trestnosti a nullum crimen sine lege rezignovat.

0 0
možnosti

maler pro podvodnika

3. 5. 2006 14:30
Stava bali kufry smer Seychally

Stava je v maleru - hrozi mu okamzite vydani do NSR, kde ho stihaj za korupci Cerveneho krize ve veci krevnich produktu.

To bude zajimave.

0 0
možnosti

Jirka

3. 5. 2006 14:26
Neústavní?

Tak já už ničemu nerozumím. Existuje něco (co asi páni soudci neznají), co se jmenuje Listina základních práv a svobod a v článku 14, odst.4 se píše "Občan nemůže být nucen k opuštění své vlasti". Není tam žádná výjimka, kdy by to šlo. Aby to bylo možné, musel by se změnit ústavní zákon, což se nestalo.

0 0
možnosti