Radnice jednotlivých městských částí prý totiž tlaku developerů neumějí čelit.
radnice a radní -spekulanti s městskými pozemky ,
dvéřelopéři a jeden větší zloděj než druhý - a všichni to mají právně ošetřené jako ta odéesesácká bachyně v Karlovýcg Varech , nebo Mariánkách ( a NIC S TÍM NIKDO NEMŮŽE DĚLAT !!! OKRÁDÁ SE ZŘTELENĚ STÁT -TEDY OBČANÉ A NIC SE NEDÁ DĚLAT - to je přesně metoda soudruhů okradačů mrtvol , Bürgera Meistera z parlamentního gagngu odss.
Včera jsem zajel do vesnic kolem Jesenice s výsledkem: Češi jsou totální mongolové. Úzké okrsky, kde jsem před pár lety jezdil leda tak na kole musí dnes obsloužit nové a nové králíkárny. Každá vesnice má již 2-3 kolonie hotové a staví 2-3 další. RD předstírající vilky, řadovky a pidi činžáčky, holandská kultura jak z hypermarketu, miniaturní pozemečky, žádná příroda, vše stísněné a nahamtané na sebe, služby jak za krále Klacka, silnice přecpané, nikam se nelze (a to v sobotu dopoledne) dostat, na každé křižovatce kolona. Přitom, co tam ti lidi mimo čučení na bednu mohou dělat? Centrum je přece o životě ve městě, divadla, restaurace, obchodní galérie a ne nějaká zapadlá zaprděná vesnice s průmyslovou zónou místo lesa. Centrum Prahy dnes slouží výhradně cizincům. Pražáci hromadně emigrovali do směšných neužitečných králíkáren. Co taky jiného Češi dík panelákům znají? A to místním "venkovanům" jejich vlastní auťáky vadí, tak jsou všude "30" a hopsací prahy. Když si představím, že bych tudy denně musel jezdit za prací, tak zvracím. A to jsem byl 10 km za Prahou.
Pak jsem to bral Jižním Městem. Naprostá pohoda. Dvouproudé silnice, malý provoz, parky, prostor, zeleň, příroda. Obávám se, že levicová představa bydlení je mnohem účelnější a kvalitnější. Tak hlavně to stávající nezničit a zachovat. Protože to, co provádí dnešní Češi bude jednou ukázkou totální devastace, demence a úpadku.
Je tedy jasné, proč potřebujeme okruhy. Člověk z paneláku s metrem "ve sklepě", vytáhne auto dvakrát do měsíce. Víc ho nepotřebuje. Pražák na vesnici z něj nevyleze celý den. O tom jsou kolony v Praze. Navíc, nenechám auto na okraji, když jsem 10 km za Prahou, raději pojedu až do centra. Pražský okruh je asi tak to jediné, co dokáže oslouži všechny ty nové nedomyšlené kolonie.
pane urbanisto brrrrrrrr
budu s vámi souhlasit ,pokud jde o chrakteristiku těch směšných "zatelitních podnikatelských ghet", které se vyznačují především neexistencí jakýhkoli služeb občanské vybavenosti ,nikde na to do budoucna není ani decimetr místa a nikde krom zámkové(po dvou letech se rozpadající ) dlažby a asfaltu není ani jediný strom , malý plácek na minihřiště pro děti natož pro dospělé ...Většinou poddimenzované místní komunikace a když napadne více sněhu v zimě, stanou se z ulic jednosměrky o jednom pruhu, protože sníh v těchto ghetech nikdo neuklízí .....Neutěšená situace kdekoli v oblasti bydlení je uděsně zhoršována stavem , kdy o všem rozhoduje masívní korupce , což je jediný "legislativní proces" živený pažravostí developerů , pro něž je jediný způsob rozhodování - co nejrychleji a nejvíce na čemkoli si nakrást .... Současnost je jakýmsi protipólem výstavby paneláckých sídlišť, ale i na sídlištích to ráj není , chybí garáže pro auta i parkování ( !! hrůza - kradení aut a vykrádání ) a o soukromí se vlastně nedá vůbec mluvit .
Stát , kraje , města i obce většinou rezignovaly na tvorbu územních plánů v souladu se selským rozumem ,proto se lidé ocitají v kleštích - postaví za miliony nový dům a nakonec zjistí , že bydlet v něm je utrpení.........
Pažravost po penězích samozřejmě v této oblasti na prvém místě dělá velmi mnoho škod a disproporce , které by nemusely vznikat se později většinou ani nedají korigovat - leda zbourat nově postavené domy .
Bytová výstavba je něco , kde všemocná hnáta trhu je hrůzou , která nic nevyřeší , jen pokazí .
Tunel Blanka
je naprostá hloupost,zničená letenská pláň,zničená stromovka,zařazení Veletržní ulice mezi neobyvatelné,jako jsou Sokolská,Legerova.Tunel bude stahovat transitní provoz z magistrály,který má být veden po vnějším okruhu okolo Prahy a nikoliv hustě obydlenou zástavbou.Zhorší to zdraví desetitisíců lidí,a než dojedete s dítětem v kočárku do parku,tak jej máte přiotrávené výfukovými plyny.Praha potřebuje vnější okruh a ne tunely pro provoz,který v Praze nemá co dělat!
Ze špatných variant Dana (přes Dejvice), Hana (přes Holešovice) a Blanka byla vybrána ta bezkonkurenčně nejhorší - nyní je právě proto opravdu nejdůležitější co nejrychlejší výstavba severní části vnějšího okruhu, a to přes Suchdol- stáhne totiž aspoň část zátěže z Letné, což severní varianta okolo Řeže ani náhodou neumožní.......... To by ovšem výstavbu nesměli blokovat zelení (nejen) magoři
Prostě se musí zavést mýtné a zkasírovat všechny sedláky, co každý den v těch Oktávkách smaží do Prahy a donutit je, aby si našli jiný způsob dopravy nebo zaměstnání jinde. Pro Pražany je kromě opruzujících gastarbeiterů se středních Čech to město velmi příjemné. Pracuji 100m od Václaváku a ze svého domu se zahradou v absolutním tichu jsem v práci ve špičce za 15 minut a o víkendu za 5.
To bydlíš 4 km od Václaváku? Při 50 km/hod nelze 5 minut jinak stihnout, pokud tedy nejezdíš 100 centrem a neprudíš. V každém případě, to mýtné zkasíruje především tebe. ?
co umí stupňovat, napíše "V Praze je čím dál těsněji." Ne tak vzdělaný redaktor!
není způsobeno tím,
Že virus AIDS nesplnil očekávání a naděje svých tvůrců, genetických inženýrů.
Prostě ten úžasný HIV virusek se jim krapítko nepovedl, řekněme si to narovinu.
Bude zapotřebí vymyslet a stvořit něco lepšího a účinnějšího.
Prý už se na tom pracuje, říkala jedna drbna.
Jen bych skromně upozornil na to že civilizace která podobné úchylnosti vytváří se právě hroutí a kdo je chytrý na Prahu a města kaká celkem z vysoka a za stejné peníze si pořídí farmu s x hektary a doufá, že nějak přežije. Ti co bydlí ve městě nemůžou totiž ani doufat. Mrkev na Václaváku neroste a neporoste a když, tak se najde tisíc lidí co ji ukradnou:-). Chytrý není ten který dělá nejlépe a nejvíc to co stádo, ale ten který běží před ním a má zelenou pastvu. Takže kašlete na byty a Prahy a řešte domy s velkými zahradami a nezávislost na globálním systému.
Pokud budou na magistrátu hl.Prahy sedět lidé, kteří svůj prospěch upřednostňují před zájmy většiny obyvatel města a nebudou se za své jednání zodpovídat, prakticky se nestane nic. Jediný trest nezvolení v dalším volebním období zřejmě dostatečně vynahradí "zapsáni na výplatních listinách developerů". Jako jeden z příkladů slouží Jižní Město, největší sídliště v České republice. To se rozrůstá o další panelové stavby (soubor Milíčov) a zabírá zelené plochy, které by se daly využít k rekreaci zdejších obyvatel. Že zde nejsou zajištěny sociální, zdravotní služby a doprava, která je už nyní na maximu sv ých možností, je bohužel skutečností. To co se v cizině po zkušenostech asanuje, se tady beztrestně produkuje. Bohužel máme ve vedení města takové představitele, jaké jsme si zvolili.
Ale asi na tom něco bude, když jsou lidé ochotní platit za to, že tam mohou bydlet?
už teď. Strávil jsem tam 15 let a jsem šťastný, že jsem pryč - nejlepší věc, kterou jsem kdy udělal. To město dávno není pro lidi...
Což je jediná šance na další vývoj - že si víc lidí řekne totéž co vy a svůj záměr bydlet v Praze změní.
Musi mit Praha 2. mil . Stavet spise nahoru. A zustane i prostor. Doprava je spatne resena od pocatku .
Praha, ten užasný středověký projekt Karla IV. není nafukovací balonek , má svoje limity, ne tak Bratislava, která leží je na březích velké řeky a má podél ní otevěren široký prostor - Prahu je třeba konzervovat a místo její stavební devastace a znásilňování vystavět nové a moderní hlavní město na východním směrem až po Labe