Výsledky ovlivnil zejména pokles poptávky způsobený hospodářskou krizí, který nedokázal vyléčit ani velký zájem o auta koncernu v Číně. Například Škoda Auto tam skoro zdvojnásobila odbyt na více než 122 tisíc aut a do Číny zamířilo i 13 procent všech slovenských Volkswagenů.
Navzdory tomu se však zisk slovenské dceřiné společnosti propadl na 57 milionů eur (v přepočtu 1,5 miliardy korun) z 282 milionů eur v roce 2008, zatímco Škoda Auto vydělala 3,46 miliardy korun ve srovnání s téměř jedenácti miliardami o rok dříve. Ještě v roce 2007 vydělala česká automobilka dokonce 16 miliard korun.
Odbyt se nejvíce propadl ve východní Evropě, kde Škoda přišla o polovinu tržeb, naopak německé šrotovné znamenalo v zemi růst o 44 procent.
Graf
Škoda Auto
Tržby a zisk (miliardy korun)
2003 1,5 145
2004 3,4 163,7
2005 7,9 187,4
2006 11,1 203,7
2007 16,0 221,9
2008 10,8 200,2
2009 3,5 187,9
Vývoj hospodaření automobilky
Prodaná auta (tisíce kusů)
2003 450
2004 452
2005 492
2006 550
2007 630
2008 675
2009 684