Cílem desetidílného pořadu, který byl obdobou světoznámé soutěže X Factor, bylo moderním způsobem zvýšit zájem o islám mezi mladými lidmi.
Klání, které zahrnovalo nejen odříkávání veršů z koránu, ale také rady promiskuitním teenagerům, zvládl nejlépe právě Ridzuan z Penangu. Za odměnu získal stipendium na mezinárodní univerzitě v Saúdské Arábii, zaplacení všech nákladů na pouť do Mekky, jmenování imámem v mešitě v Kuala Lumpuru a další hodnotné ceny. Ridzuan své vítězství komentoval slovy: „Všichni účastníci soutěže jsou šťastní, protože náš cíl není individuální úspěch, ale úspěch celé komunity, mládí a islámu jako takového.“ Soutěž se v Malajsii stala skutečným hitem. Přihlásilo se do ní přes tisíc mužů. Ti žili po tři měsíce odděleni, asketickým životem, bez televize a internetu. Účastnili se přednášek význačných islámských duchovních. Každý týden je čekal test z náboženských znalostí. Při hodnocení měl hlavní slovo někdejší velký muftí malajsijské národní mešity Hasan Mahmúd. Finále bylo vysíláno živě na internetu v šestnácti zemích světa, včetně USA, Spojených arabských emirátů, Indie, Kanady či Německa.
Stránka pořadu na Facebooku zaregistrovala téměř 60 tisíc fanoušků a soutěžící se stali místními celebritami.