Středa 8. května 2024, Den vítězství
130 let

Lidovky.cz

Zlatý středník rozdal ceny za PR aktivity

Česko

PRAHA Vítěze celkem deseti kategorií soutěže Zlatý středník ocenila minulý týden již poosmé odborná porota v pražském divadle Archa. V soutěži, kterou pořádá organizace PR Klub, se každoročně utkávají tištěné i on-line firemní publikace.

Jako nejlepší interní časopis byl vybrán Úsměv od Ahold Czech Republic, provozovatele maloobchodní sítě supermarketů a hypermarketů Albert. Často také vítězili výrobci alkoholických nápojů: nejzdařilejšími firemními novinami je pivařský list Za branou vydávaný Plzeňským Prazdrojem, nejlepším časopisem pro obchodní partnery byl zvolen Perlivý svět Bohemia Sektu a nejlepším časopisem pro zákazníky Bernardův titul Vlastní cestou. Celkem čtyřikrát uspěl v soutěži mobilní operátor Vodafone. V kategorii nejlepší firemní on-line prezentace ocenila odborná porota jeho výroční zprávu společenské odpovědnosti a portál Cilichili.cz, v kategorii nejlepší B2C časopis zákaznický titul Cilichili a v kategorii nejlepší interní časopis časopis Karicurry. Nejlepším elektronickým zpravodajem zvolila porota newsletter kosmetické společnosti Avon.

„Letos poprvé jsme udělili také cenu PR Klubu za profesní rozvoj oboru marketing a komunikace. Získal ji časopis Marketing & komunikace,“ uvedl předseda PR Klubu René Jež. Mezi oceněnými byla i společnost Futuroom Publishing s časopisem Sherlog (vyráběným pro Secar Bohemia), který získal ocenění Top rated, cenu pro finalisty. Do soutěže se letos přihlásilo celkem 133 firemních periodik.

Autor:

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!