• Premium

    Získejte všechny články mimořádně
    jen za 49 Kč/3 měsíce

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Zlatý středník rozdal ceny za PR aktivity

Česko

PRAHA Vítěze celkem deseti kategorií soutěže Zlatý středník ocenila minulý týden již poosmé odborná porota v pražském divadle Archa. V soutěži, kterou pořádá organizace PR Klub, se každoročně utkávají tištěné i on-line firemní publikace.

Jako nejlepší interní časopis byl vybrán Úsměv od Ahold Czech Republic, provozovatele maloobchodní sítě supermarketů a hypermarketů Albert. Často také vítězili výrobci alkoholických nápojů: nejzdařilejšími firemními novinami je pivařský list Za branou vydávaný Plzeňským Prazdrojem, nejlepším časopisem pro obchodní partnery byl zvolen Perlivý svět Bohemia Sektu a nejlepším časopisem pro zákazníky Bernardův titul Vlastní cestou. Celkem čtyřikrát uspěl v soutěži mobilní operátor Vodafone. V kategorii nejlepší firemní on-line prezentace ocenila odborná porota jeho výroční zprávu společenské odpovědnosti a portál Cilichili.cz, v kategorii nejlepší B2C časopis zákaznický titul Cilichili a v kategorii nejlepší interní časopis časopis Karicurry. Nejlepším elektronickým zpravodajem zvolila porota newsletter kosmetické společnosti Avon.

„Letos poprvé jsme udělili také cenu PR Klubu za profesní rozvoj oboru marketing a komunikace. Získal ji časopis Marketing & komunikace,“ uvedl předseda PR Klubu René Jež. Mezi oceněnými byla i společnost Futuroom Publishing s časopisem Sherlog (vyráběným pro Secar Bohemia), který získal ocenění Top rated, cenu pro finalisty. Do soutěže se letos přihlásilo celkem 133 firemních periodik.

Autor: