Takovi experti maji jednu agendu: cim pomaleji tim lip.
Aneb "nebezpeci pri jakekoliv rychlosti" coz v podobne auto-kauze kdysi pouzil Ralph Nader jako "unsafe at any speed". Tomu tenkrat taky sezrali jeho pindy i s navijakem.
Neni a nebude se treba bat nehod kdyz se bude populace bat...a spravne nekompromisne reagovat na hovada ridice,na uplatne policajty kteri nechaji kamiony terorizovat dalnice a na shnile/incompetentni parasity kteri se staraji o "silnice".
Ono nehodovost by mohla...a mela.... jit dolu kdyz se zvysenim rychlosti bude na dalnicich v stejnou dobu MENE vozidel.
Ještě na něco jsem zapomněl (ostatní je dole :-) Dle zákona mají řidiči dodržovat bepečnou vzdálenost mezi vozidly. Pokud se budu držet pravidla 2 sekund, vychází tato vzdálenost na nějakých 90 metrů (!!!!!) To už ale způsobuje snížení propustnosti kominikace.....
že dálnice nejsou stavěný na 160 km/h. Není to pravda.
Blbý kecy máš Ty!! Naše dálnice, hlavně D1 je stavěná tak maximálně na 120Km/h!!!! I tak je to tam v této rychlosti nebezpečné!
Spoustě řidičů dělá problém zvládnout přejíždění z pruhu do pruhu při 120 km/h, aby někoho neomezili či neohrozili. Tak jak to bude asi vypadat při 160 km/h? Takhle hloupě uvažujou ti s nejkratší řidičskou praxí.
Když se smí, neznamená to že se musí. Tak budou dál jezdit 120 mezi náklaďákama, když to líp neumí.
když to líp neumí.
Příkladem pro ty, kteří požadují vyšší rychlostní limit na dálnicích ,bylo dosud Německo. Tam je na mnoha úsecích rychlost de facto neomezená. Situace tam ale nyní vypadá tak, že stále sílí hlasy po zákonném snížení rychlosti. Jednoduše kvůli ekologii. Neplatí to sice pro všechny vozy, ale je spočítáno, že nižší rychlost znamená v průměru méně škodlivin.
Největší spotřebu mají auta ve městech. Takže touto logikou by měl být městský provoz zakázán zcela.
130KM STACI,NEMATE MISTO PRO HRBITOVY,DOUFAM ZE JE TO RYCHLOST POUZE PRO OSOBNI AUTA CI KAMIONY TAKY?
pochopit rozdíl mezi maximální rychlostí a bezpečnou rychlostí. Nikdo není povinen jet maximální rychlostí, je to jen možnost při splnění vhodných podmínek na silnici.
Článek v úvodu tvrdí, že automobilisté se zvýšením rychlosti nesouhlasí, a dál v článku říká že v Evropě chtějí řidiči jezdit rychle, zatímco v USA všichni jezdí 90. Dále operuje zjevnými nepravdami typu "české dálnice jsou stavěny na 130 km/h" a většina automobilů je zastaralá a vyšší rychlost neumožňuje.
Řetězové srážky na dálnici po zvýšení rychlosti na 160km zcela vymizí ? anebo jich přibude ? Kdo to umí odhadnout ?
Pokud se bude dodržovat bezpečný odstup,.. (poloviční tacho), pak to není problém.