Dejte si obklad...
... a diskutujte slušně, pokud to umíte. Vtip je v tom, že:1) většina infrastruktury je sdílená, tj. kromě aut je mohou využívat i cyklisté. Neplatí to u dálnic a cyklostezek, kde je ovšem ekonomický přínos jednoznačně na straně dálnic. Takže přesun financí do cyklistické infrastruktury slouží pouze cyklistům, obráceně to ovšem neplatí.2) když už jde o to platit z veřejných statků nějakou infrastrukturu, pak by měly být výše investic v nějaké relaci k dopravním výkonům. Jinými slovy, počet tun násobených počtem kilometrů zde rozhodně mluví v neprospěch cyklistiky, takže obskurní požadavky na 10 procent rozpočtu jsou mimo realitu, natožpak aby cyklisté "dostali tolik co autaři".3) jistou logiku mají oddělené cyklostezky ve městech a menších regionech, kde mohou suplovat hromadnou či individuální osobní dopravu. Ovšem hájit budování páteřních stezek napříč Evropou, kdy zjevně nejde o nic jiného než úlitbu něčím koníčkům, to musí být jeden opravdu padlý na hlavu - a já to naštěstí nejsem.