Přestože se může zdát cena přemrštěná, je v tomto případě více než ospravedlnitelná. Loiblův toaletní papír je totiž vykládán 24karátovým zlatem. A zájem o něj je v celém světě. Samozřejmě tomu odpovídá i klientela, nejčastěji totiž jde o luxusní hotely. Mezi nejčastější motivy, které jsou zlatem vykládané, patří snubní prsteny, královská korunka, přání k narozeninám či prostě motivy zvířat - jelena či kočky.
Při tomto bláznivém byznyse se samozřejmě snadno nabízí kritika a srovnání. Loiblův nápad ostře kontrastuje s všedností mnoha světových zemích, kde nemají ani splachovací záchod. Podle statistik OSN nemá přístup ke splachovacímu záchodu 40 procent světové populace. Některé země, jako například Venezuela, se potýkají se skomírající ekonomikou, takže toaletní papír je pro ně luxus.
Zobrazit celou fotogaleriiProhlédněte si pohodlně všechny fotografie |