130 let

Diskuze

Jak neúčelně utratit 24 miliard za opravu dálnice

Modernizace D1 je příkladem, jak Věci veřejné dokážou libě mluvit o šetření peněz před kamerami a ve „svém“ resortu dopravy předvádějí opak.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

16. 4. 2013 7:03
Nezodpovedne p. Konecny
je take fakt, ze ve svem clanku blbnete lidem hlavu a nenapisete ale vubec nic pozitivniho...Nastudujte si statistiky, v jakem technickem stavu js nase silnicni i D mosty!! Zacnete take uvazovat o bezpecnosti provozu na uzke a rozsirene vozovce...Nevidim duvod silet nad skutecnosti, ze na D mostech v puvodni sirce budeme v delce 1% D1 jezdit snizenou rychlosti...Misto 3pruhu v budoucnu na D1 se postavi radeji R35 a bude vymalovano...Nehledte na vse kolem nas tak cerne!!!
0 0
možnosti
L

Leonard

6. 3. 2012 11:00
Projektanti a profesní hrdost? Cha!
"Smutné je i to, že se v naší zemi najdou odborníci – projektanti, kteří takto nehospodárný záměr podpoří svými podrobnými návrhy"Na základě posledních praktických zkušeností s prací jednoho nejmenovaného projekčního ateliéru z Plzně si nedělám iluze o profesní hrdosti. Páni architekti dělali vše možné, aby našponovali objem prací a rozpočet na maximum: nejdřív do historického objektu chtěli malovat výtah a bezbariérové vstupy, když jim to nevyšlo, tak se zase všechno mělo restaurovat tak, jako by to byla nějaká katedrála z 13. století...Takže mám pocit, že kdykoli jde o projekt placený z veřejných peněz, tak zkrátka zkoušej, co to jen jde!!!
0 0
možnosti
  • Vybrali jsme pro Vás