130 let

Diskuze

Jak sesadit prezidenta

Řada politiků má stále větší problém s jednáním Miloše Zemana. Nemusí být daleko doba, kdy se ho pokusí odstavit. Možnosti jsou ale omezené.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

5. 11. 2013 11:49
Zvoraný puč byl určitě iniciován prezidentem
Povolební situace začala dost výrazně tendovat k bezproblémovému utvoření silné vlády (ČSSD, ANO, KDU-ČSL). Po jejím utvoření by se prezidentovo operační pole silně zúžilo. Prezident tedy musel obětovat koně (Haška) a věž (Škromach), aby získal výhodu v poli. Myslím, že to tušil, už když je do té ztracené bitvy hnal. I když možná nečekal tak tvrdou odvetu.
0 0
možnosti
Nejste dobrý prezident, děláte ostudu, stojí v dopise...
Nejste dobrý prezident, děláte ostudu, stojí v dopise letícím internetem
0 0
možnosti
Takovych dopisu treba v opacnem zneni
sesmoli kde kdo. Proste zase pripravena akce, nic moc.
0 0
možnosti

Irinek

3. 11. 2013 9:23
Pane Jiříku,ukažte mi
Pane Jiříku,ukažte mi laskavě  politika, který nelže a podpořte to nevyvratitelnými důkazy. Budu vám nesmírně vděčen.
0 0
možnosti

Jiřík.

3. 11. 2013 11:56
Tudy ne
Zastáváte-li názor, že každý, kdo se angažuje v politice, je lhář, asi se s Vámi neshodnu (a sám nevím, je-li za tím víc můj optimismus, nebo potřeba ctít presumpci neviny). Myslím ale, že je v každém případě špatné takto situaci bagatelizovat - i kdyby na politické scéně byli křiváci úplně všichni, pořád ještě to není důvod, proč netrvat na slušnosti a dodržování pravidel.  
0 0
možnosti
Ještě je hněv lidu
Ten podobně jako chřipka nepříchází naštěstí moc často, ale je stejně infekční. Jako Jakeš zčista jasna spadl do bláta, stačí motýlí efekt a emoce publika ve stylu král je mrtev ať žije král, se k nemu takto začnou chovat. Když padal Jakeš (Zeman i Jakeš vychováni formováni animováni stejnou bolševickou partají) lid obecně netušil kdo bude další, ale ani to vakuum jej nevyděsilo.  Stačila zlomyslná radost z nahého císaře. Tu i Zemanova popularita postavena na umělé identitě, tak jako do něj kopne jeho vlastní dospělá dcera svými fimovými aktivitami, může i dav. Dnes už chladno, tábořit nepohodlné, ale zjara? Jak chce vytlačit lidi, nádvoří nejsou Národní třída, musel by mít regiment s šavlema, aby to dal vyklidit? Navíc je v církevním baráku, pokud je Duka neprohraje, pustí na WC a nechají je tam se i napít vody. Nějaký večerníček to zmákne hravě, pokud zrovna nebude pro něj pracovat.
0 0
možnosti

Irinek

3. 11. 2013 9:12
Jak jste přišel na  srovnání
Jak jste přišel na  srovnání Zemana s Jakešem? Byl jste v Jakešově době už vůbec na světě?A většině lidu, to si ověřte, byl Jakeš i Zeman je docela volný. V tom jediném shoda. To, že sdělovadla denně Zemanovi okopávají kotníky je historicky naprosto bezvýznamné.
0 0
možnosti

Martintruhlik

3. 11. 2013 1:21
jsme parlamentní demokracie
Jsme parlamentní demokracie. Preziden by měl být pozlátko a tmelící prvek. Reprezentant státu a jeho morálních hodnot.Místo toho se tu střetáváme s člověkem, který se zlíská a to u takového aktu, který bych se v moderní demokracii odvážil nazvat korunovací (akce korunovační klenoty). Dále tu máme člověka, který se kvůli udržení své vlády, rozhodne organizovat převrat v parlametní straně. Takový člověk, jakkoliv zvolený, nevykonává svou funkci správně a systém by mu měl přesně ukázat , kde je jeho místo.U takové autority jakou je halva státu se navíc předpokládá jeho podpora systému. Jeho podpora hodnot státu a ne hledání mezer  jako u českého mafiána. Prezident Zeman by ani ne po roce měl opustit prezidenstký úřad, protože svou funkci nevykonává správně, dokonce bych se odvážil tvrdit, že poškozuje český stát.
0 0
možnosti
Souhlas
Zeman na Hradě je ostudou pro tuto zemi.
0 0
možnosti

Karel1

3. 11. 2013 0:18
To myslíte vážně ?
Pane, žijeme v demokracii a k tomu patří demokratické instituce a respektování jejich rozhodnutí. Jestliže volbu schválil nejvyšší i ústavní soud, je tedy všechno v pořádku a nezáleží na tom, kdo a jaké má volební dojmy.Kromě toho, co je tak závažným porušením ? Pokud pamatuji, vyšel nějaký inzerát, se kterým nikdo z prezidentovy kampaně neměl nejmenší spojení. Pak Zeman v předvolebním rozhovoru řekl, že o jeho konkurentovi psali cosi na Blicích listech a zaměnil německé sudeťáky za rakouské - to byla přesně ta obrovská "lež". Nicméně je to zcela irelevantní, jelikož soudy rozhodly, jak rozhodly. 
0 0
možnosti

Jiřík.

3. 11. 2013 8:56
To myslím vážně
Porušením volebního zákona jistě není jen inzerát v Blesku, ale řada jiných věcí, počínaje lhaním v přímém přenosu televizních debat a konče třeba otevřeným a cíleným využíváním lživých a dehonestujících informací publikovaných na serveru freeglobe, jinak součásti Parlamentních listů (mimochodem - Parlamentní listy pak byly spolu s ČTK a Právem jedním ze tří “zpravodajských” subjektů, jimž bylo dovoleno doprovázet čerstvě inaugurovaného Miloše Zemana během jeho první zahraniční cesty na Slovensko). Nejvyšší správní soud shledal, že volební zákon porušen byl, pouze se domnívá, že  intenzita porušení nebyla taková, aby to ovlivnilo volební výsledek. Zkuste si ale některá z rozhodnutí, kterými Nejvyšší soud zamítl podané stížnosti, přečíst - dají se tam najít poměrně problematické pasáže, včetně sporné interpretace volební matematiky. V demokratické společnosti pak samozřejmě existuje ještě možnost, obrátit se se stížností na Ústavní soud, který je Nejvyššímu správnímu soudu nadřazen.
0 0
možnosti
Že byl zvolen ještě neznamená, že není dementní. :-)
A na všechny jeho vážné nemoci přijdou až teď, protože Zeman na žádná preventivní lékařská vyšetření nechodil.
0 0
možnosti

Karel1

2. 11. 2013 23:34
Prevence
Tak bohužel je smutný fakt, že preventivní lékařské vyšetření ještě neznamená, že nemůžete pár minut po něm onemocnět nebo dokonce umřít.A 69 let je už dost vysoký věk pro kohokoliv. 
0 0
možnosti

Karel1

2. 11. 2013 22:05
Neuvěřitelné
To je snad nějaká desetiminutovka nenávisti jak z Orwella, co tady čtu.Copak jste se všichni dočista pominuli ?Zeman asi není podle vašeho gusta, ale jednou je to v přímé volbě zvolený prezident. Jak vidím, někteří pseudo-demokrati uznají volbu jen tehdy, když to dopadne podle nich.Ano, není to Schwarcenberg. Ale člověk by podle té šílené hysterie řekl, že to snad musí být sám satan, křížený s vetřelcem a válečným zločincem, podle toho, jak se do něj obouváte. Úplný kníže pekel, agent Ruska, KLDR a snad ještě Bin Ládina.To nemáte ani kousek slušnosti a respektu k hlavě našeho státu, když už vám chybí slušnost k Zemanovi jako k člověku ?Co vám udělal tak strašného ?Blábolíte tady o tom, jak je zničený chlastem a kouřením, jakou má senilitu - tak si zkuste přednést bez papíru a čtecího zařízení projev k oslavě 28. října, jako to udělal on - zcela brilantní vystoupení. Nebo to samé kdekoliv na státní návštěvě, kde prezident byl. Smál bych se, slyšet vás, jak blekotáte, ubožáci. A udělejte to, až vám bude 69 let. Chci vás vidět.Že řekl třeba na návštěvě Izraele tu hlášku o stěhování ambasády ? Kdybyste věnovali 3 minuty použití vyhledávače, zjistili byste, že tuto větu říkají partneři Izraele při návštěvě zcela běžně, je to takový bonmot pro hostitele. Řekl to Reagan, Clinton, Obama, ... Merkelová, a naposledy před Zemanem Clintonová. Nikdo to samozřejmě nemyslí vážně, ani Izraelci ani ti hosté - je to prostě taková pozornost. A arabů se to v nejmenším netýká, nic jim do toho jednak není - protože půlka Jeruzaléma je součástí novodobého Izraele od roku 1948, podle OSN, a druhak jsou na to zvyklí. A jak že to prezident porušuje Ústavu ? Nijak, protože kdyby to udělal, už dávno by na něj bylo podáno spousta žalob. A to se nestalo, protože Ústavu neporušil. Takže se uklidněte a příště můžete zvolit někoho jiného. 
0 0
možnosti

Jiřík.

2. 11. 2013 23:58
Ještě k té volbě a respektu
Pokud jde o přímou volbu a zaklínání se demokracií - rád bych připomněl, že převolební kampaň Miloše Zemana (a ve prospěch Miloše Zemana) celkem zásadním způsobem a opakovaně porušovala volební zákon. A pokud chceme brát vážně jak zákon, tak nápis na prezidentské standardě - totiž, že pravda vítězí -, nemá Miloš Zeman na Hradě co dělat. Nejde o žádnou hysterii ani o projev osobních antipatií vůči  němu: má-li však člověk respekt k úřadu hlavy státu, nemůže jej dost dobře mít k Miloši Zemanovi.
0 0
možnosti

Goeg

2. 11. 2013 20:13
Vsichni vime, jak treba pan
Vsichni vime, jak treba pan Klaus nemel rad pana Topolanka a delal vse pro to, aby se ho zbavil nebo jak pan Klaus uprednostnoval urcitou stranu a snazil se ji protezovat. Take vime, ze pan Klaus delal Cesku nemalou ostudu v zahranici pri ruznych prilezitostech svym chovanim (napriklad ze kradl jak vsichni vime) a svymi vyroky. Nepamatuji si ale, ze az do Klausovy amnestie na konci jeho prezidentovani bych cetl clanky o tom, za jakych okolnosti by se mohl odvolat a kdy uz to prijde. Ackoliv zdaleka nesouhlasim se vsim co a jak pan Zeman dela a vubec se ho v nicem nechci zastavat, tak zacinam mit cim dal tim vetsi dojem, ze se celkem dobre podarilo ho oznacit za primarni zdroj vseho zla a spatnosti v Cesku. Upirani veskere pozornosti medii a tim padem obcanu Ceska na ustavne celkem bezmocneho prezidenta odvadi pozornost od skutecnych problemu a zdroju postupneho a jiz dlouhodobeho upadku Ceska ve srovnani s vyspelymi a nekterymi mene vyspelymi zememi. Tato obsese Zemanem odvadi pozornost od skutecnych zdroju nasich problemu a jenom hlupaci na to skoci a nemysli na nic jineho a nemluvi o nicem jinem nez o Zemanovi.
0 0
možnosti

Karel1

2. 11. 2013 23:13
Je to nějaká kolektivní hysterie
To štvaní Zemana mi připomíná nástup nacismu, to bylo stejné.Dav je trénován médii k nenávisti.Chtělo by to psychiatra, alepoň pro ty nejhůře postižené jedince - aby jim to ještě nakonec nezůstalo.:-)
0 0
možnosti

Ctenarcp

2. 11. 2013 12:58
Je dětinské hádat se zde o to, který z bastardů ve vrcholné
politice je horší. Lepší by bylo se jich všech zbavit. Žádná rána nemůže padnout vedle. Je to na 100% ksindl. Ale někdo  je nominoval, někdo je zvolil. Vyměnit národ ;-).
0 0
možnosti