130 let

Diskuze

Jaký prezident, takový atentát

Útočník z Chrastavy není žádný český Lee Harvey Oswald a Václav Klaus není státník formátu Kennedyho či Reagana.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Atentát v Kocourkově! Žádní mrtví ani zranění, ochranka selhala
Čtenáři už mají dost "metanolové bubliny" a omezení prodeje lihovin, tak nám museli spáchat atentát na prezidenta, aby bylo o čem psát...Vítejte u nás v Kocourkově! :-)
0 0
možnosti

Jan Drda Starší

2. 10. 2012 21:51
Čirá radost
Zdravím vechny diskutující ČP a mám opět po dlouhé době radost, že je nás tolik stále ještě normálních. Inu, banda hradní družiny v tom má po svém jasno: Zbytek slušných lidí v ODS se pokusil stranu napravit a očistit od nelegálního financování . Nepovedlo se - dle hradní družiny sarajevský atentát. Zásah airsoftovou pistolí - po 100 letech dle hradní družiny regulérní atentát na hlavu státu. Elita národa - Havel, Tygrid, Medek - ti jsou hradní družinou špiněni i po smrti. Jaká to úroveň.Najde se nějaký mladý špičkový právník , který si dá tu práci, a zbaví hyeny z hradu moci? Paragraf vlastizrady je téměř naplněn.Ještě jedna poznámka - hlava státu prý byla zvolena v parlamentu demokraticky. Doporučuji si to období vygoglovat a připomenou se Vám rozhovory s poslanci, kteří byly zastrašováni , vydíráni a některým přišly nábojnice.  Organizovaný zločin potřebuje prezidentskou milost. Hlavně před volbami žádná tykadla, ODSka brání soukromý majetek, ten je nedotknutelný.
0 0
možnosti

Urvisu

2. 10. 2012 20:32
Mám na mysli Evropskou federaci, která má být údajně jen okleštěnou formací původní Evropské unie, smečkou sestávající pouze z výkonných ekonomik anebo takových, které projeví dostatečně silnou vůli provádět transformace vedoucí k revitalizaci, tyto dodatečné politické dohody k EU podle mých informací inicializuje Německo Angely Merkelové. Já cítím, že určité dočasné područí ve federaci pod německým velením je velmi rozumné a pragmatické řešení, které přinese výsledky!… žádný Brusel, žádné EU, ale Evropská federace s velmi dominantním postavením Německa. Nehodlám se uchylovat k žádným paralelám z minulosti 20. století, nemám náladu na beletrii. Německo je významný obchodní partner pro Čínu, Rusko, Indii… je to šance pro vznik velkého euroasijského trhu a životního prostoru. Stejně na to dojde :)
0 0
možnosti

Milota

2. 10. 2012 19:12
Jen tak pro připomenutí.
Jen tak pro připomenutí. Papež Jan Pavel II. "svého" tureckého atentátníka navštívil ve vězení a odpustil mu. Ali Agca jej málem zabil. Myslíte, že vrtošivý stařík Vondroušovi také odpustí jeho hnusný čin?
0 0
možnosti

J53a21n 93K49r33u90p87k57a

2. 10. 2012 19:58
Klaus nemá velikost státníka
Klaus je především sociopat s obsesí pro autoadoraci, není žádný státník. Odpuštění však pojmově předpokládá pochopení a vcítění se do myšlení druhého. Takže milost se v daném případě konat nebude.
0 0
možnosti

2. 10. 2012 18:58
Výborný článek, geniální titulek!
Prezidenta-kleptomana poprskal atentátník antiperlema - no není to hrůza hrůzoucí?Smrtelně zraněný, opravdový prezident a miláček úžasného národa, Ronald Reagan ještě na operačním sále vtipkoval s operujícím chirurgem ("Doufám, že jste republikán!").Ten náš atentát je stejný, jako ten náš prezident. Takový - český...
0 0
možnosti

Vladimir1950

2. 10. 2012 16:40
Jiný cíl, skutečný atentát..
Klaus není žádný ufňukánek, koho v jeho funkci by nenaštvalo, že někdo,kdo je dobře placený za jeho hlídání to takhle po..re. (Docela by mne zajímalo,kolik "bere" jeho ochranka ). Z první republiky známe případ skutečného atentátu na ministra financí Rašína, po tomhle extempore si myslím, že není daleko doba k opakování..Ikdyž nemám moc rád Klause, respektuji ho, je to přece jen prezident. Název článku není v pořádku, zesměšnění Klause vhodné není..Bohužel mám pocit, že jde o zamíchání kotle s polívčičkou s emocemi lidí. Před  volbami by měla být důležitější témata, třeba teď aktuálně korupce ma MPSV.:-))
0 0
možnosti

Urvisu

2. 10. 2012 15:34
Vím o tom :)… a vůbec, i když má ten kluk příšerný pravopis, něco mi říká, že je velice bystrý, doufám, že se nepřetvařuje. O tu děravou ochranku mu ale v žádném případě nešlo, tuhle část historky si doplnil pro novináře.
0 0
možnosti

Ideebizarre

2. 10. 2012 15:20
Ano
Naprostý souhlas, soudní čtenáři ještě nevymřeli! Přesný komentář..
0 0
možnosti

Zdenda_Hobík

2. 10. 2012 19:13
zůstaňme v realitě
Realita jako vždy není ani černá, ani bílá, ale šedivá. Přesně tak, jak pan prezident rozeštvává polovinu národa, tak jsou i komentáře většinou přísliš ovlivněné pro- či protiklausizmem. Je až směšné poslouchat jeho některé, jak to říci slušně - líbače jisté části těla , ale na druhou stranu bych opravdu ten čin nebagatelizoval - prostě je to útok, byť jistě zvláštní,  na demokraticky zvolenou hlavu tohoto státu. Ano, lze souhlasit s řadou autorových posměšků, ale i kdyby prezidentem byla cvičená opice, tak je to hlava demokratického státu. Nechtěl bych být v kůži soudce, který to dostane na stůl.Docela rád bych si přečetl vážnou debatu o tom, co je či není útok. Když by místo pistolky použil sprej a pocákal mu jeho sako  - byl by to útok, takže na pět let do basy?   
0 0
možnosti

Ctirad Bednář

2. 10. 2012 14:50
 Václav Klaus není bez chyb
Václav Klaus není bez chyb a není nekritizovatelný. Ale kritika uveřejněná médii by měla mít jistou minimální úroveň, které se článku p. Brabce zoufale nedostává, byť by naše nároky na člověka živícího se dnes novinařinou byly mimořádně nízké. Neobjektivní výběr a hodnocení  fakt a snaha vhánět alespoň tu manipulovatelnější část čtenářů do své chatrné ideologické ohrádky, držící pohromadě jen díky masivní podpoře nadnárodní finanční oligarchie, důvtipnějšímu čtenáři ukazuje, kdo že se to „za totality vyučil a komu vlezla  pod kůži“.Již první tvrzení p. Brabce vážnost situace zlehčuje. Jenže střelba na prezidenta byl atentát, i když jen symbolický. Jak p. Ducar níže správně poznamenává, může to být impuls k dalším, již krvavým činům. Střílet na prezidenta z dětské pistole není totéž jako házet vajíčka. Je to symbolická vražda. Je to výzva k vraždě.Snad ještě závažnější je, že se jedná o útok na základy demokracie. S politikou a názory Václava Klause souhlasit nemusíme, ale je to demokraticky zvolený prezident.Autor, jako pravý „rozeštvávač“, dále vytahuje celý omšelý arzenál prezidentových údajných prohřešků:- Prezident odmítl dát milost muži malujícímu tykadélka. (Ale ten muž odmítl požádat o milost!)- Prezident si vyřizoval účty s „bezbrannými homosexuály a jejich nevinnou veselicí“. (Viděl jsem fotografie oněch obnažujících se  deviantů. a jako každý slušný člověk jsem byl panu prezidentovi vděčný za to, že jako jediný politik alespoň slovně vyjádřil svůj nesouhlas)- Prezident „se ošíval“ nad výší trestu žhářů z Vítkova. (Po pravdě řečeno, divil se celý národ. Kromě party pravdoláskařů, samozřejmě. Dvacet a dvaadvacet let… Tolik nedostala ani většina opravdových vrahů. Inu, politická zakázka, šeptalo se.)- Známé prezidentovo pero bylo samozřejmě opět připomenuto. ( Klaus se omluvil a litoval toho.)Víte, pane Brabče, stejně dobře jako já, že Vám a té Vaší partě posluhující Novému světovému řádu nevadí žádné prohřešky a slabosti Václava Klause. Vy je naopak s radostí vítáte. Potřebujete je nutně, abyste mohli štvát lidi proti prezidentovi, který  brání naši státnost a suverenitu.Ten, kdo si myslí, že je důležité hájit samostatnost a svobodu našeho národního státu proti globalizačním snahám nadnárodní finanční elity, ten si bude pevných postojů svého prezidenta vážit a bude na něj hrdý: vždyť ani mnohem větší národy dnes nedokázaly postavit do svého čela tak dobrého obránce své státnosti a rozplývají se (či jsou rozplývány?) v multi-kulti kotli uměle vytvářeného superstátu.Ten, kdo se domnívá, že je pro Českou republiku a pro Čechy dobré rozpustit je v připravované evropské federaci výměnou za euro a život v blahobytu, že je dobré předávat stále více pravomocí cizím mocnostem a stávat se protektorátem, že je dobré vzdát se vlasti po tisíc let hájené našimi předky, ten se na Václava Klause bude samozřejmě dívat jinak – i kdyby žádné slabosti neměl.
0 0
možnosti

Amon

2. 10. 2012 16:19
Nerad to píšu,
říkat nepříjemné věci  je mi nepříjemné, ale stejně jako p. Brabec si myslím že věci se mají nazývat pravými jmény bez nějaké falešné slušnosti.Proto zloděje nazvu zlodějem, rasistu rasistou a když si myslím že jste trochu vyšinutý, žijící mimo realitu tohoto státu, tak to i napíšu.
0 0
možnosti

John Tuld

2. 10. 2012 14:50
Výborný článek
Výborný článek pane Brabec.Zajímalo by mne jak se dostala ta krev na rukáv Václava Zametače Klause. Od té pistolky to rozhodně nebylo. Jinak velmi souhlasím s Romanem Jochem, který dnes napsal, že Klaus se chová jako ufňukaná kremlofilní bába. Bohužel náš vrchní pussy-whipped se hned pod.lal a vyhodil ho.
0 0
možnosti

Hdkn

2. 10. 2012 16:51
Na pana Jocha bych si dal bacha.
Jestli čin chrastavského střelce se někomu mohl zdát domluvený, tak u činu pana Jocha jsem tomu na 99% přesvědčen. Snaha pravice se od sebe JAKOBY názorově oddělit na idiotských tématech je a bude evidentní s nadcházejícími volbami. Joch není žádný otloukánek. Jen si pořádně přečtěte ty jeho cancy z nedávné minulosti.
0 0
možnosti