Středa 11. prosince 2019svátek má Dana 1 °C skoro jasno Předplatné LN
23. února 2017 14:55 Lidovky.cz > Zprávy > Kultura

,Byl to strašnej porod.‘ Nejlepším hercem v reklamě je Ivan Trojan

Herec Ondřej Trojan | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Herec Ondřej Trojan | foto: Ondřej Němec, Lidové noviny

Ve středu proběhlo vyhlášení 22. ročníku soutěže Zlatá pecka, které se již tradičně konalo v pražském klubu Lávka. Zvláštní cenu pro Nejlepšího herce v reklamě si odnesl herec Ivan Trojan, který diváky v loňském roce bavil jako lékař v reklamních spotech pro T-mobile. Do finálové pětky se dostali i „bankéři“ z reklamy na Air Bank Tomáš Jeřábek a Tomáš Měcháček.

Hned za Trojanem skončila na druhém místě herečka Anna Schmidtmajerová, která si vedle Trojana zahrála nastávající maminku. Finálovou pětku pak uzavřel „mladý lékař“ Václav Neužil ml. O zvláštních cenách nerozhodovala porota, ale lidé, a to ve veřejné anketě.

22.února 2017 v 19:10, příspěvek archivován: 23.února 2017 v 11:47

Cenu za reklamní kreativitu má hrající čokoláda i Národní muzeum. Nejlepším hercem je Ivan Trojan https://t.co/JHZ7p28eMq #zlatapecka https://t.co/o7alU4PJmD

Předsedou poroty byl pro letošní rok spisovatel Michal Viewegh. Ten se o výsledcích radil s experty z různých uměleckých oborů, mezi nimiž byli například režisérka Irena Pavlásková, ředitel výzkumné agentury STEM/MARK Jan Tuček či kameraman Jakub Hejna. Večerem provázel herec Jakub Kohák.

V rámci předávání výročních cen za kreativitu v české a slovenské reklamě bylo rozdáno na dvacet cen. V soutěži, do které se přihlásilo 42 subjektů, dominovalo Slovensko. Jedinou českou agenturou, která získala dvě ocenění, je Havas Worldwide Prague, která porotu zaujala reklamou k výstavě Retro pro Národní muzeum.

Po dvou oceněních získaly vedle Havas Worldwide Prague slovenské agentury Zaraguza, Mayer/McCann-Erickson, Wiktor Leo Burnett a Made by Vaculik.

Úspěch slavila například slovenská kampaň Pověz mi to do očí (agentura Mayer/McCann-Erickson), upozorňující na rozdíly v komunikaci na sociálních sítích a v osobní komunikaci. Ta získala dvě ocenění, stejně jako Zlatý bažant 1973 či již zmíněná reklama Retro. Ceny za TV spoty získaly Klinika inovativní péče pro T-mobile, Klub přátel pro Člověka v tísni, Šatky pro Dobrého Anděla, Pivo pro VŠMU a Naši hrdinové pro Heineken.

„Musím říct, že jsem se objevila v dobré společnosti. Už ta nominace mi stačí,“ děkovala jediná žena z finálové pětky na Facebooku.

Premium

Sprcha pro osm lidí: jak to vypadalo na Epsteinově ranči na dělání dětí

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Kdyby zdi mohly mluvit. Přinášíme exkluzivně snímky přepychového ranče, kam americký finančník Jeffrey Epstein svážel...

Premium

Je sexting nevinná hra nebo nevěra? Pánové jsou tolerantnější než dámy

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Generace našich rodičů tohle řešit nemusela. Měli poměrně jasno a věděli, co je a není zahýbání. Moderní technologie...

Premium

Den, kdy přepadli Mekku. V roce 1979 se zrodil moderní islámský středověk

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Před 40 lety se stalo „11. září“ islámu. Aby saúdský král mohl pobít ozbrojence okupující posvátnou mešitu v Mekce,...

OVĚŘENO: 5 tajemství Miss, jak si udržet krásnou pleť
OVĚŘENO: 5 tajemství Miss, jak si udržet krásnou pleť

Zimní počasí naši pleť neúměrně zatěžuje. Chlad a vítr ji poškozují a vysušují. Ztrácí tak důležité živiny, které je třeba doplňovat. Jak udržet pokožku zdravou a krásnou i v tomto nevlídném počasí? Své tipy prozradila Miss Face Czech Republic Nikola Uhlířová.