Třicetiletý Kao Wej-lun, který vede čínskou internetovou firmu, se se svými dvěma kamarády ze šestimetrové výšky usmívá na ženy procházející po jedné ulici v Pekingu. Případné zájemkyně si hned mohou opsat jejich telefonní čísla a dozvědět se něco o požadavcích mladých pánů ohledně budoucí partnerky. Každého z nich tento pokus o seznámení vyjde na 50 tisíc jüanů měsíčně (156.740 korun).
"Nemám čas hledat vhodnou dívku kvůli práci a kvůli tomu, že výběr je omezený," vysvětlil Kao, proč se rozhodl nechat se vyfotit na billboard.
Zatím mu prý neustále volají osamělé ženy, které touží po přátelství, a paní, které by s ním chtěly dát dohromady některou z příbuzných. Kao ale řekl, že se mu ozvala i stará láska ze školy.
Bohatí Číňané, kteří se snaží skloubit kariéru a milostný život, jsou stále častěji ochotní vrhat se do extrémů. Seznamovací agentura jménem Diamond Bachelor (Diamantový starý mládenec) tvrdí, že jeden z jejích klientů si najal 500 profesionálních dohazovačů, psychologů a stylistů, aby pročesali devět čínských měst a pomohli mu najít tu pravou. Šanghajská seznamka si za své služby účtuje nejméně v přepočtu 3,1 milionu korun a tento klient dostal účet na sedminásobnou částku.