Národní digitální knihovna: stovky připomínek a kritika ze všech stran

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
G

Gamon

5. 1. 2012 10:25
Právě, že Váš článek čtu a
Právě, že Váš článek čtu a znovu se musím ptát jestli máte zkušenosti s projektovým managementem IT projektů. Protože z článku číší neznalost nebo angažovanost.Pokud v rámci řízení projektu postupují podle metodiky Prince nebo ITIL, tak po ukončení výběrového řízení se pracovní skupina (uživatelé) vyjadřují k  návrhu realizace projektu a podávají připomínky - ty se tedy objevují vždycky. Po té dodavatel v jednom nebo dvou kolech podává návrhy řešení se kterým zákazník buď souhlasí nebo nesouhlasí a nakonec dochází k akceptaci projektu.Je proto jasné, že nikdo Vám nemohl říct, že byl projekt schválen pokud jsou stále ve fázi vypořádání připomínek tj. před akceptací projektu.
0 0
možnosti
KM
Dobrý den, prosím, přečtěte
Dobrý den, prosím, přečtěte si text ještě jednou. Zjistíte, kdo konkrétně kritizuje, kdo vznesl připomínky a kdo chtěl projekt bez ohledu na připomínky akceptovat.
0 0
možnosti
G

Gamon

5. 1. 2012 8:10
Kdybyste je raději nechali pracovat
Tyto noviny čtu docela rád, ale občas nestačím zírat zvláště v oblasti IT co se tady objevují za "informace". Dělala jste paní redaktorko někdy nějaký projekt? To Vás udivuje, že má zákazník připomínky? Že zákazník ještě neakceptoval projekt, když jsou připomínky ve fázi řešení, co jiného podle Vás vám měli projekťáci asi říct? Mě by teda spíše překvapilo, kdyby knihovna žádný připomínky neměla, to bych měl opravdu podezdření na to, že je to celé dohodnut. Takhle to spíš vypadá na to, že se zase někdo šťourá, aby se vypsala nová zakázka na "správného" dodavatele...
0 0
možnosti
  • Vybrali jsme pro Vás