• Premium

    Získejte všechny články mimořádně
    jen za 49 Kč/3 měsíce

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let
Ivan Kraus

Ivan Kraus | foto: Lidovky.cz

Premium

Názor

Klasik. I dopis pojišťovně by měl mít úroveň

Poslední slovo
  •   21:00aktualizováno  21:30

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Tenhle dopis chceš opravdu odeslat? Ptala se udiveně. Prohlédl jsem si zprávu, v níž žádám pojišťovnu o potvrzení včas zaplacené prémie, ale nenašel jsem v ní žádnou chybu. Chtěl jsem papír vložit do obálky, ale vzala mi ho z ruky.

„Takový dopis nemůžeš odeslat,“ řekla důrazně. „Proč ne?“ – „Je fádní. A nevtipný.“ Řekl jsem, že nevidím důvod, proč bych měl psát pojišťovně vtipně. Píšu to už tak s nechutí kvůli nepořádkům, které panují v podnikové administraci. Psal bych raději dopis, v němž bych mohl požadovat, aby nám pojišťovna zaplatila.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
Autor: Ivan Kraus
  • Vybrali jsme pro Vás